Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

mona83 skrev 2009-12-03 22:41:40 följande:
    Det är ju fan inte så kosntigt att Mj drog sig undan tjejer, man vet ju faktkist inte riktigt vad som hände när Jermaine och han vaknade av dessa tjejer....
    Precis. Och alla de gånger han legat vaken och hört sin pappa k..... skiten ur unga flickor i rummet bredvid. Eller alla de gånger han legat vaken och bevittnat sina äldre bröder ha sex med tjejer i sängen bredvid honom... Det där skulle få vilket barn som helst att bli messed up för resten av livet tror jag!
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-03 22:44:51 följande:
    Det som fick mig att inte vilja ge vacc till mina barn var dessa biverkningar om att man kunde få men längre fram..Men.. Gah! Hur många barn har vacc testats på igentligen.. 50? Tyckte mig ha läst de nånstans..Nääh fan! Jag är trött på denna hysteri.. Fan fler som dött av vanlig influensa än denna svinis..
    Det är ju det. Vi vet faktiskt inte hur det kommer se ut om 20 år. Det kan mycket väl vara så att många av barnen som vaccinerats i år har stora problem om 20 år. Tex sterilitet, minnessvårigheter, kroniska sjukdomar osv osv. Vi kan faktiskt inte veta detta. För att veta säkert skulle vaccinet behövts testas i 20 år innan ett korrekt uttalande om det skulle kunna ges.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-03 22:45:16 följande:
    Man hinner ju dö innan en dos av kvicksilvret är nerbrytet av kroppen :-/
    Ja visst! EN dos! Tänk om man tar vaccinet varje år hur mkt det blir då!
  • Ogabinne
    Grönsiska skrev 2009-12-03 22:50:22 följande:
    Ja jag har läst det, men det vaccinet innehöll inte alls de ämnen som det här vaccinet. Skvalen fanns inte i det vaccinet alls så inte var det boven i alla fall. Och jag håller med dig om att det val man gör är det som förmodligen blir bäst för en själv. Jag har läst allt det som du skriver och det var inget lätt beslut att ta sprutan, men av olika skäl så blev det så. Sen att det skulle vara okända ämnen i detta vaccin är väl inte helt riktigt, virusstammen är ny, men thiomersal och skvalen har använts i andra vaccin tidigare utan att den stora massan blivit sjuka. Men en sak funderar jag över hur många av de biverkningar som radas upp i ditt inlägg drabbas folk av när de tar andra vaccin? Kanhända att det inte är så stor skillnad för jag har då itnte sett motsvarande lista för något annat vaccin.
    Jag menade inte att detta vaccin innehåller samma ämnen som vaccinet som gavs vid GW gjorde. Men att det vaccinet togs fram utan långvariga tester precis som detta gjorde. Och det stämmer att grunden till detta vaccinet används vid sässongsinfluensan, vanliga virusstammen i det vaccinet är utbytt till svinisstammen. Men, ingen har testat hur kroppen reagerar på denna blandningen i längden.

Undrade du om de biverkningarna jag tog från läkemedelsverkets hemsida gäller övriga vaccin också? Det vet jag inte, jag är inte påläst inom andra vacciner då jag inte ställts inför detta beslutet förut.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-03 22:57:49 följande:
    Go natt
    Natti natti!! I morgon är sidan uppdaterad.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-03 23:01:35 följande:
    Nån som sett Love actually?
    Jag har sett den!
  • Ogabinne

Här blir det också läggdags. Natt natt!!!

• Ogabinne

Sandra: Det innehåller lika mkt som en portion insjöfisk. (Nu äter inte vi fisk). MEN, det du får tänka på är att vaccinet injekterar man, inte äter. Det är skillnad att spruta in kvicksilver i muskeln än att äta det som finns i fisken.

NUUU ska jag sova. Natt natt igen

• Ogabinne

Vad i hela helvetet!!! Den är FJÄRDE december idag, och jag är VANSINNIG!!!!!!! Är lite information för mycket begärt???

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael