• mona83

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2009-11-22 23:09:14 följande:
    Jo men jag lyssnar oxo HÖGT i bilen. MEd eller utan ungar Men de som åker förbi här tex på helgerna. Dom spelar så högt så det hörs ända in hit. Fönsterrutorna skallrar till. Jag skämtar INTE... Ay ay ay
    När killen jag hade då kopplade in baslådan och allt vad det nu var så provspelade han och ena brorsan ljudet. Behöver jag säga att polisen kom för att folk som bodde där hade ringt att dom vart störda

Mamma sa att det hördes lång väg att vi kom....
  • mona83

Jag vill inte besikta bilen idag .
    har glömt att åtgärda det jag fick förra året och i år har jag inte råd att fixa bilen inför en ev återbesiktning. Så då får jag ta körförbud sen

• mona83
    Bevabus skrev 2009-11-23 07:35:41 följande:
    bara du och jag vakna mona?
    Verkar som det
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-11-23 07:39:58 följande:
    aj då :/ vad är det för fel på bilen?
    Ena framlampan står lite för långt till höger, men behövde aldrig ombesikta förrra året. Jag hade bilen på verksta för det, men det gick injte att justera. Så måste byta den. Sen har jag glömt bort det under årets gång. Veckan som var skulle jag ha lämnat in den, hade ingen bokad till eller så utan dom skulle ta den när dom fick tid. Men så vart marsvinet sjukt och jag visste inte om han skulle vara tvungen att åka till vet så då fick jag strunta i bilen.

Så inget jätte fel. Men just det är att det inte är åtgärdat än . Kan ju vara fler fel i år, det vet man ju iofs inte.

Så jag funderar på att spela med lite, låta förvånad ifall dom säger nått om det och säga va!? Men dom sa att det var fixat ju när jag hade den inlämnad :-/

Och måstre jag komma tillbaka med den, ja då måste jag vänta tills i januari med att lämna i den på verkstad. Så då kan jag iaf köra med den i dec.... Sen blir dte körförbud....
    Den där jäkla vägskatten i dec som ställer till det :-/
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-23 07:45:11 följande:
    Oh herre Var ihop med en dunkadunka kille förut.. Han spelae HÖGT och körde FORT.. Idag fattar jag verkligen ine hur jag kunde åka med han.. Iiiiiiks!!
    I det här fa,llet var det jag som hade kortet
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-23 07:48:54 följande:
    Meh! SOmna ni alla nu...Va inte meningen att såra Jack lakanen Bevan
    Nehe då, är vaken. Men skulle gärna sova.
    Tänker strunta i familje förskolan idag, dels för att jag vart så jävla nervös för besiktningen i em och sen känner jag mig jäkligt trött :-/
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-23 07:51:36 följande:
    Det störtregnar ute.. Gah!  Well.. Tur att jag har gummistövlar nu   Dock inga regnkläder.. Kommer ju o få en rejäl dusch..Som sagt. Finns inge dåligt väder bara dåliga kläder. Som jag har då Vägrar ta bilen!
    Här regnar det inte
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-23 07:57:15 följande:
    Jag var runt 16-17 så. Jag var ett litet lamm Men lamm tycker ju om att vara coola med killar i dunka dunka bil   Han var runt 6-7 år äldre..
    Jag var 19 år då.... Hade haft kortet nått halvår eller så då....
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-23 07:59:04 följande:
    Jag var nucka när jag fick mitt körkort
    Jag hade inte ens haft nått kort om jag inte hade gått fordon....

Betalade nog ca 3000 för mitt, då är adr-kursen inräknad- Annasr betalade jag bara 400 för lämpat
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-23 08:02:41 följande:
    hade jag aldrig träffat Viktor så hade jag aldrig haft körkort trorjag.. Var han som sparkade igng mig.. Jag  behöver minsan inge körkort tänkte jag..Kör väldigt sällan men ack så skönt med ett kort..Var 20 skulle fylla 21 när jag fick kortet..
    Jag hade klarat mitt b-körkort innan jag var 18, men fick den inte förän jag v ar 18. Tror nästan jag var klar med c när jag fick mitt b kort. Fykller i nov och innan sommaren hjade jag även klarat ce behörigheten
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael