-
Ja men tusan, det där tänkte jag jag inte på när jag såg den. Klart som tusan han måste ha använt sig av delar från Gullivers resorBooBoo skrev 2009-11-23 19:18:49 följande:Klassisk bild...cdon.se/media-dynamic/images/product/000/702/...Och denna från leave me alone.. Tror nog han gilla Gullivers resor img.youtube.com/vi/CJvfnQ_E7uw/0.jpg
-
Jag har ingen film, men jag är ganska säker på att jag sett Gulliverts resor.BooBoo skrev 2009-11-23 20:29:44 följande:Helt klart Gulliver är tokbra. Såg HELA filmen som liten. Den är lång.. typ 3 tim. Måste köpa den. En sån film man måste ha..Har bara den filmen som du såg på bilden
-
Just det ja, besiktningen gick åt helvete helt och hållet idag. Varmkörde bilen innan besiktningen, för att få ner co halten ifall att den hade varit för hög. Så vart en del landsväg, hur bra bromsar som helt hela tiden.
Kommer till besiktningen och besiktningsmannen börjar göra bromsprov, i fram var bromsarna ganska jämna, 2.0 och 2.3.
Bak brakar bromsarna åt helvet. Ser att den börjar och mäta för att sen sjunka neråt och inte funka alls.
-Det har hänt nått med höger broms säger han.....
Direkt så visste jag att nej det kommer bli ombesiktning.
Så vart en en del små skit oxå....
Men alltså jag är så säker på att när besiktningssnubben gjorde bromsprovet så gick bromsen sönder, eller rättare sagt bromsröret. För hade dte varit fel på bromsarna så hade jag märkt det när jag var och körde på landsvägen, man bromsar ju liksom in från höga hastigheter.
Så med på gränsen till körförbud och knappt INGA bromsar åker jag hem.....
Jag svor måttligt över att besiktningsmannen när jag åkte hem utan att ha nått som jag kallar bromsar när jag hade bra bromsar när jag kom dit
Så nu är resten av året förstört -
Hmm jag tror jag har sett den faktkistBooBoo skrev 2009-11-23 20:46:48 följande:Den otecknade gick mkt på tvn när jag var liten.. U never know
-
I morron är det bara att ta vägen förbi verkastaden efter sjukan. Bromsarna bak gick sönder på besiktningen
-
Som fan, hade fullt fungerande bromsar när jag kommer dit. Hade kört landväg ca 30 min innan och då funkade dom jätte bra.Bevabus skrev 2009-11-23 21:48:51 följande:jävlar va surt
Frambromsarna är helt okej på besiktiningen men när han kommer till bakbromsarna börjar den mäta och sen rätt som det är frövinner bromsverkan på höger broms.
Nått har hänt med höger bak säger han då....
Så från verkstaden åker jag med typ 0 i bromsverkan
Känns som hela resterade året är förstört, har inga pengar att laga skiten med som besiktningen hade sönder -
Brooke skrev 2009-11-23 21:48:55 följande:okej..Nej jag åkte aldrig dit, var så trött i morse. så kom jag på att det var dags att besikta med och jävlar vad nervös jag blev direkt :-/
aj då :( Men du hur gick det idag där du och Leah brukar gå?
Men på onsdag ska vi kanlla dit eftyer att vi lämnat Tobias på dagis -
Måste dom ha haft för jag hade fungerande bromsar när jag kom till besiktningen. Hade precis varit ute och varmkört bilen ca en 30 min.....Brooke skrev 2009-11-23 22:06:29 följande::O hade besiktningen sönder den? :O idioter..
-
Ingen aning. Om det gick så kan jag ju inte riktigt bevisa att dom gick sönder därBrooke skrev 2009-11-23 22:44:56 följande:okej.. Kan man inte gå till någon och "anmäla" dem eller nått?
-
Var Hugo nått innenamn 05? Tobias bästa kompis på dagis heter Hugo.BooBoo skrev 2009-11-23 22:55:00 följande:Min pappa heter Harry Alla dessa är släktnamn.. Viktor har en John i sig.. Nästa kommer oxo få en John i sig. Har snackat om att de ska va förnamn... De eller Valentin..Hugo heter Ville.. Så jag vill nog inte ha en Hugo förnamn Namn suger
Menar typ som 06 då var det väldigt många Leah, hade lugnat ner sig till 07 men enstaka leah föds då med.
07 var det Liams år....