Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

Ogabinne skrev 2010-01-18 20:26:18 följande:
    Suck suck suck that -biiiiiip- vad trist jag haaaaar!
    suck that dick? eller haha
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2010-01-18 20:29:40 följande:
    Mm det är våran oxå skit dålig på att värma fasten vi skaffa den 2008 då vi gjorde om köket
    Alltså.. micron värmer maten. Men det värmer för varmt. Dödar allt bra. Bästa är att värma mat i ugn eller på plattan .. men jag är lat. Snabbare i micron
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2010-01-18 21:33:26 följande:
    Jacksons an american dream har jag hemma. Men jag vet inte om det finns nån bild ännu. Se när brorsan dyker ut nästa gång om det är nån inställning eller nått som behöver fixas. För han hade bild på sin dator.... Sen är det allmän utdelning
    Har du brännt ner den?
  • KikiBoo

Jag längtar tills det börjar bli ljust på morgonen.. Gå upp "mitt i natten" är fan ingen hitt.. Imorse ville jag inte alls gå upp...
    Jag vill sooooova vidare. Uäää!

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-19 16:10:49 följande:
    vad gjorde ni idag då?
    Säger bara en sak.. Skära för mkt kiwi kan ge blåsor på händerna, haha!!
    Har gjort en fruktsallad, smörgåstårta, moffat vit choklad.. Skrattat så tårarna sprutat. Fan vad jobbigt de var, haha!

SJÄLV DÅ?
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-19 16:31:52 följande:
    Fan! Jag vill logga in på msn så jag kan snacka med folk, men pallar inte för då kommer den där killen skriva till mig för tusende gången på en vecka
    logga in som .. offlline.. sen ändrar du status till Inte vid datorn.. Det borde väl funka
  • KikiBoo

Vet ni vad.. Såg en bil på parkeringen med reg; MJJ .. Den ville jag ha, haha

• KikiBoo

Nämen här sitter jag IGEN med min tallrik gröt. O ni bara sooover o soooover. Jisses!
    Däckade runt 20 igår.. SÅ trött..
    Ska på UL kl 15 idag. Så lär gå lite tidigare. Viktor tänkte ta tåget in. Hoppas SJ inte krånglar nu

Well.. Lte rolig läsning innan jag ska åka då

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael