Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

måste hoppa in i duschen.. Luktar fisk, sture, bränd pannkaka och en massa annat

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-20 20:08:16 följande:
    oj! den låg en bra bit ifrån lögarängen eller inte jättelångt, men en bit iaf
    äsch då... Du kan gå dit.. Elleeeeer köööööra
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-20 20:08:35 följande:
    Kanske FL som är dum då
    It wasn't meeeee
  • KikiBoo

Varför ska Iggy vara så homo.. Och varför kan han inte ge sig på nån i sin egen ras.. strl..

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-20 20:15:18 följande:
    Britney Spears, Shaggy och Craig David satt i en bar. Plötsligt fes någon. Craig David sa: I'm walking away.. Shaggy sa: It wasn't me! Britney sa: Oupps I did it again!
    hahahahahahahahahahaa! Fyyyyyfan!!   Den va kul du {#lang_emotions_laughing}
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-20 20:32:51 följande:
    Det bestämes idag att konserten som Wyclef Jean och George Clooney sätter ihop som nödlösning för att samla in pengar, kommer att sändas även i Sverige Rob Pattinson ska vara med ....gahh då måste jag verkligen se den! www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article6...
    What?! Dom två.. uh I LOVE WYCLEF{#lang_emotions_laughing}  Jag vill åsså seeee...
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-20 21:33:33 följande:
    Jag tycker så synd om Wyclef! Han har ju startat en egen organisation som man kan skänka pengar till som heter "Yele Haiti". Han kommer ju därifrån tydligen. Men medan han var borta i Haiti och hjälpte till att begrava små barn så var det folk i USA som anklagade honom för att ta pengarna som skänktes till sig själv Han gick ut i tv i förrgår, gråtandes, och sa att han inte alls hade gjort det. Han la även upp ett klipp på youtube om det. Han skulle vara hemma några dagar för att uppmana folk att skänka pengar och för att vara med på konserten, sedan ska han åka tillbaka till Haiti.

Idioter!
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-20 21:31:21 följande:
    haha aa det är en salig blandning av kändisar många är ju bara dragplåster men dem går ju med ändå eftersom att det är ju för en bra orsak jag har mejlat tjejen som skrev artikeln på aftonbladet och frågat om konserten ska sändas live nånstans på nätet, får se vad hon svarar..jag var in på MTV:s hemsida för jag tänkte att dem kanske skulle sända den på nätet men hittade inget...det är ju så nytt alltihopa... Förhoppningsvis så hittar vi någon sida som visar den på fredag, man brukar hitta en del om man googlar Du lär väl vara trött efter skolan dock, du får sova ett par timmar och sätta alarmklockan på 02:00
    Kankse.. Om jag har tur.. Kan man titta på Youtube sen
  • KikiBoo

Alltså.. Jag är hungrig..

O klockan är mkt.. Borde sova ..

• KikiBoo

sockermängden i min slida tycks ha ökat.. hahaha.. NOT kul .. hahaha
    Sorry.. sitter o läser på vårdguiden

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael