Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2010-01-29 17:39:48 följande:
    JAAAAAA
    Vi måste ha på oss galaklänningar!
    "Det här är Carro och Kiki live ifrån Gaygalan 2010! Ikväll har vi med oss ingen mindre än Babsan!"

Sing for the moment
  • Bevabus

Trodde jag skulle vara på väg till klassfesten vid det här laget men min vän är försenad en timme, dumma bussar

Sing for the moment
  • Bevabus

Home..
    Är lite yr, men jag blev inte så full iaf. Hade trevlig förfest i några timmar i en källare, typ hälften av gamla klassen var där. Alltid lika kul att träffa alla och"catch up" {#lang_emotions_laughing}
    Sen gick ett par stycken till Silk och nästan alla andra till Pluto. I början var det knappt nå folk där så vi satt en hel del. Men det blir mer och mer partystämning och till slut var lokalerna fullpackade! Såklart så skulle nån kille tafsa....men man träffade även på schyssta killar, en som hette Simon t.ex. Jag älskar sånt folk!! Såna som man träffar på krogen och har jättetrevligt med trots att man vet att man aldrig kommer ses igen Han skulle gå igenom en likadan käkoperation som jag gjorde...
    Sedan emot slutet så splittrades klassen och jag såg bara några här och där. Jag träffade på två andra vänner och dansade med dem i en halvitmme och gick sen hem vid 00:30

Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-29 21:22:55 följande:
    Bevabuuus, när du nu ser detta. nu orkar jag inge mer på din blogg. Fortsätter i morgon när du kommit med dina synpunkter. ni andra kan ju kolla det halvfärdiga så länge. Bev ville ha, "nått som är glatt, färggrant och vackert, men inte föööör galet" och grundfärgen skulle vara rosa. Jag hoppas Bev gillar flowerpower. carrofliin.blogg.se/
    Jag älskar det där smeknamnet, Bevabus haha

MEN GUD SÅ FINT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! {#lang_emotions_laughing}{#lang_emotions_laughing}{#lang_emotions_laughing} jag älskar det du har gjort med bilden och mina ögon!! Det enda jag kan komma på att ändra just nu är att göra textformatet lite mindre
    Men tack så jättemycket för det du har gjort ikväll!! Jag är grymt nöjd!
    Sing for the moment
  • Bevabus

Fy så kallt det var när jag gick också...sådär olidligt kallt, så man inte kan förstå hur kylan kan bita sig fast :S
    Nej nu är jag trött..god natt!

Sing for the moment
  • Bevabus

Go morron....här är man seeeeg som kola och har träningsvärk i axlarna.
    Men fyllefrukosten blir kladdkaka och strössel så det ska nog fixa sig

Mamma är rätt naiv angående mitt drickande också..hon frågade hur jag kände mig i kroppen idag.
    Jag fick ju ta hennes martiniflaska igår. Jag drack tre glas och den är 15% och hon verkar ha förväntat sig att jag skulle bli aspackad bara på det. Jag hade god lust att säga "Men du har inte hört om den där gången då jag svepte vodka i flera glas och shottade både ren whiskey och vodka! " haha nyårsafton 2007...what a night.

Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-30 13:42:16 följande:
    Ah just det! Fick äntligen tag i 3D glasögon. Bev! Jag har bestämt mig för att ta ledigt på måndag. Stannar du uppe med mig söndag natt?
    Härligt! Lätt att jag gör {#lang_emotions_laughing} Syrran sa att hon skulle försöka fixa så att jag kunde ha hennes laptop nere i vardagsrummet, så att jag kan snacka med dig samtidigt då   för min dator står ju på rummet
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-30 14:15:22 följande:
    Åh ja, det hade varit perfekt ju! Hoppas det går. =)
    Ska bli intressant att se om man orkar hålla sig vaken dock, får ladda upp med mycket socker vi och vår geisha emot världen!!!
    Sing for the moment
  • Bevabus

Nu är pojkvännen här igen. Jävla idiot jävel att alltid komma hit oanmäld. Jag är så TRÖTT på det!!! nu blev jag så arg så jag sket i att jag hade pyjamas på mig och morgonrufs, jag gick bara ner på nedervåningen, hämtade det jag skulle och gick upp igen. Mina föräldrar satt såklart och skrattade gott åt hans skämt...sonen dom aldrig fick, oh the joy.
    Finns det ingen hyfsregel för att ringa innan man använder nyckeln man fått för att öppna ens dörr!!!??? Det här är INTE hans hem. Han har en nyckel, men det är fan heller med samtycke från alla familjemedlemmar men jag är ju det svarta fåret i den här familjen så min åsikt räknas väl inte

Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael