Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Brooke skrev 2010-01-28 23:21:38 följande:
    aha.. Kanske inte sänder den i Sverige.. men det vore konstigt..
    Jora det måste dom göra, annars så hoppas jag att MTV sänder den live på hemsidan
    Sing for the moment
  • Bevabus

God morgon!!! Fick sova jättelänge idag....tills mormor ringde och skrämde livet ur mig...kan inte ha telefonen på mitt rum sådär
    Härligt väder ute!
    Blir nog skönt med en promenad sen, ska hämta körkortet och biljetterna till gaygalan. Dessutom har mitt studiebidrag kommit så jag kan köpa sånt som jag saknar!
    Till kvällen blir det klassfest som jag redan berättat.

Har alla ni dragit från datorn nu??

Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-29 08:03:28 följande:
    Nian, om det inte redan skrivits.
    *puh* tur att vi har den kanalen{#lang_emotions_laughing} hade blivit galen om det skulle gå på MTV eller nåt...
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-29 08:07:29 följande:
    God morgon förresten! Säger som Boo, ÄNTLIGEN fredag! Bev, förlåt att jag försvann utan att säga ngt igår. Datorn blev överhettad och stängdes av, sen vägrade den starta sig igen förrän den svalnat o jag pallade inte sitta och vänta. Så jag passade inte på att smita medans du borstade tänderna, bara så du vet.
    lugnt förstod att det måste ha varit nåt sånt
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-29 08:05:26 följande:
    Hahahahaha nååågot! Elvis rullade lite på höfterna. MJ var nasty!
    Om du tyckte MJ var nasty så ska du se mig om kvällarna

haha skoja 
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-29 11:46:55 följande:
    Asså... Man är ju uppväxt med de svenska versionerna av disney. Kollade Circle of life precis, o visst den är ju bra, men är man uppväxt med en värld full av liv är den skitdålig i jämförelse! Tycker den svenska är myyycket bättre, mer känsla o ja, bättre helt enkelt. Jag som annars ratar svensk musik.
    Jomen så är det ju verkligen detsamma som att jag inte står ut med att höra de engelska, asiatiska eller tyska dubbningarna av karaktärernas röster...det MÅSTE vara de svenska!
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-29 12:40:50 följande:
    Vad lång tid du fått vänta på ditt körkort, jag körde upp på måndagen och fick mitt på torsdagen samma vecka.
    Jag fick det två dagar efter att jag hade kört upp men har inte haft tid eller ork att hämta det förrän nu, posten ligger en bit härifrån
    Sing for the moment
  • Bevabus

Man dansar...släpper loss totalt...lever sig in "The way you make me feel" och känner sig coolast i hela världen...

PANG! Så har man smällt in tån i en byrå och man är inte lika cool längre

Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-29 13:25:51 följande:
    Woaah, det gör ju så oooooont!!!!! Jag lipar aldrig när jag slår mig men när de där jävla tårna kan få mig att gråta som en liten unge. Hahahaha!
    haha ja fy
    Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael