Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Usch så falskt jag sjunger..."We are the world" låter som en gaffel på en porslinstallrik när jag sätter igång och ylar

Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-02-01 16:37:08 följande:
    Tisspagetti o köttfärssås (rotfrukter i såsen)onskasslergryta med ananastorfiskgratängfreveg. lasangelördpastasås med röda linserrotmos o fläskkorvsönpasta med laxsåskorvstroganoffDetta ska jag äta Du då bev.. du är rutten på att uppdatera, haha
    hahaha jag har ju typ gett upp fast jag lagade ju faktiskt tortillas i förrgår som blev smaskens! Men nu kommer jag inte kunna äta den där quornfärsen på ett tag, mår illa av bara tanken eftersom att jag mådde så dåligt där under natten :S
    Och inatt när jag tittade på Grammygalan så åt jag champiscrepes men fick bara i mig hälften, kände att jag började må illa igen. Har varit svag och konstig i hela kroppen de senaste dagarna...underligt...
    Jag försöker få i mig frukt då och då men såhär dåligt brukar jag ändå inte må av att inte få i mig nyttig mat. Jag ska snart försöka få i mig crepes igen dock, hoppas det går bättre den här gången.

Jag tror jag är gravid igen...vad ska jag döpa den här ungen till? Skumbin får han heter om det är en kille. Om det är en tjej så får hon heta Mutha.
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-02-01 16:46:55 följande:
    Oj då... undrar om de kommer ha med MJ i den. Annars är det ju inget.
    Jag tror nog det blir en nyare version med artister som är stora idag. Personligen så tycker jag MJ skulle ha gjort hela "we are the world" ensam..bara hans delar som är bra ju {#lang_emotions_tongue_out} 
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-02-01 16:55:07 följande:
    Visst är det så. Men så är det ju i alla hans låtar. Det är bara hans delar som är bra.
    sant
    Sing for the moment
  • Bevabus

ALERT! ALERT! DEBATT!!

Öhh, aa precis en debatt...kan inte komma på nåt bra ämne

Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-02-01 17:42:13 följande:
    Vi kan leka en lek. En MJ låt lek! Ja ja ja, man skriver en rad ur en MJ låt, o så får den som vet titeln på låten skriva titeln, o en ny MJ rad efter. Nån som vill va med?
    JA! Det låter kul! You start!
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-02-01 17:44:44 följande:
    I start. ööööh.... still i huvet! Okej, shoot!I'll pick you up in my car and we'll paint the town.
    Åhh va frustrerande det låter ju så bekant!! *tänker*

(och vi får inte fuska med att söka på google!)
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-02-01 17:47:49 följande:
    Nej nej nej, då försvinner ju allt det roliga med hela grejen. Det är helt OK att inte veta, man kan ju inte veta varenda ord sådär pang bom. Säg till om du inte kan så drar jag en till rad ur samma låt.
    Ja eftersom att ingen annan verkar vara i tråden just nu så får jag be om ledtråd nr 2 tack haha
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-02-01 17:50:37 följande:
    haha! Okej, rad nummer 2. Just hold me baby and I'm in ecstasy.
    the way you make me feeeeeel
    Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael