BooBoo skrev 2010-02-01 16:37:08 följande:
Tisspagetti o köttfärssås (rotfrukter i såsen)onskasslergryta med ananastorfiskgratängfreveg. lasangelördpastasås med röda linserrotmos o fläskkorvsönpasta med laxsåskorvstroganoffDetta ska jag äta Du då bev.. du är rutten på att uppdatera, haha
hahaha jag har ju typ gett upp

fast jag lagade ju faktiskt tortillas i förrgår som blev smaskens! Men nu kommer jag inte kunna äta den där quornfärsen på ett tag, mår illa av bara tanken eftersom att jag mådde så dåligt där under natten :S
Och inatt när jag tittade på Grammygalan så åt jag champiscrepes men fick bara i mig hälften, kände att jag började må illa igen. Har varit svag och konstig i hela kroppen de senaste dagarna...underligt...
Jag försöker få i mig frukt då och då men såhär dåligt brukar jag ändå inte må av att inte få i mig nyttig mat. Jag ska snart försöka få i mig crepes igen dock, hoppas det går bättre den här gången.
Jag tror jag är gravid igen...vad ska jag döpa den här ungen till? Skumbin får han heter om det är en kille. Om det är en tjej så får hon heta Mutha.