Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2010-01-30 20:12:25 följande:
    I know...     Bajskorvar
    Förstår hur du känner dig, man har ju ett liv utanför FL. Jag måste träffa min bästa vän då och då för att babbla av mig och bara ha tjejtid! Tur att vi kan träffas ibland iaf och hitta på roliga grejer
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-30 20:25:15 följande:
    MJ, gaygala.. What next?
    STRIPPKLUBB såklart! (och det är du och jag som är underhållarna)
    Sing for the moment
  • Bevabus
    mona83 skrev 2010-01-30 21:08:59 följande:
    Killer Queen? Har biljetter till dom nere i norrköping, så väntar på att det ska bli mars nu
    tror det var dom, mina föräldrar kom just hem och sa att det hade varit skitbra!
    Sing for the moment
  • Bevabus

Syrran och jag har haft en riktig myskväll nu när föräldrarna inte var hemma!
    Först lagade jag tortillas och sedan åt vi kladdkaka til efterätt. Och så tittade vi på "Pirates 3"..den slutade precis när föräldrarna kom hem och då låg syrran och halvsov med benen på mitt knä Älskar såna stunder, det är precis som när vi var små och vi låg i en enda stor hög och snarkade hihi

Sing for the moment
  • Bevabus

YES! Har hittat filmen "tower of terror" på internet! Älskade den som liten. Nån som sett den? Det är ingen skräckfilm alltså {#lang_emotions_tongue_out}

Sing for the moment
  • Bevabus
    mona83 skrev 2010-01-30 23:51:30 följande:
    Det konstiga är att det inte står nått om den konserten på deras sida. Var nyfiken på om det var utsålt hos er.... Västerås konserthus 23 okt 2009 finns med, men det var ju lääänge sen det var okober nu Men det är ju bra att det var bra. Kan jag ha ganska höga förväntningar . Har iofs bara läst bra ressentioner om dom
    hm konstigt...kanske inte är dem då :S
    Sing for the moment
  • Bevabus
    mona83 skrev 2010-01-30 23:53:31 följande:
    Vad handlar den om? Namnet känns bekant men jag vet inte riktigt
    Det är en flicka och hennes pappa som åker till ett gammalt hotell i Hollywood för att fotografera. För många, många år sedan så försvann fem stycken personer där när dem åkte i en hiss, en av dem var en liten flicka som var väldigt berömd och älskad. När pappan och dottern är på hotellet så träffar dem på dessa människor som är spöken, fast i tiden och kan aldrig komma fram till festen som dem skulle till på en av de övre våningarna.
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-30 23:53:05 följande:
    Nu säger jag gonatt.. gonatt på er :D
    god natt!
    Sing for the moment
  • Bevabus
    mona83 skrev 2010-01-31 00:02:19 följande:
    Jag känner igen handlingen, tror jag iaf
    Här är del 1

">

#