Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2010-01-22 22:16:59 följande:
    Jag tror Kiki somnat..
    men jag vakna 2.. då var det minsann ingen uppe, haha!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2010-01-22 21:25:28 följande:
    BooBoo & Bevan - Nu ligger ni i Länklistan på min blogg =)
    nämen så roooooooooligt
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-22 22:56:57 följande:
    Jag har precis fått en inbjudan på facebook om en klassåterförening  Så himla kul! Vi tog ju studenten i Juni, saknar alla....jag har kontakt med ett par stycken bara och vi ses typ aldrig... Ingen i klassen var direkt min typ av personer att umgås med, men i skolan så var vi tajta som fan och hade alltid dem roligaste klassfesterna!! Till och med jag tyckte det som inte gillar att festa  LÄNGTAR!!!! Och eftersom att jag bor på stan nu så är det skitsamma vilken tid jag slutar festa. Bara att gå hem när jag har lust
    fan vad kul
    Jag vill oxo ha en klassträff med gymnasieklassen. Enda klass jag tyckt om.
    Vi brukade ordna egna klassfester när vi gick i plugget. Hyrde en lokal. SKÖJ

När är festen?
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2010-01-22 23:13:49 följande:
    Jisses jag har börja lära mig att äta Kiwi :P Bara äta rakt ur skalet utan att ha det i en fruktsallad.. =)
    kiwi är farligt, hahahaha!!
    Ärå.. det är gott.. Men äter man för mkt kan man få blåsor.. Och likaså om man hackar för många, till en fruktsallad t e x så kan man få blåsor på händerna. De har jag minsann fått lära mig i skolan
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-23 00:17:13 följande:
    Fan va jag vill se Haitikonserten inatt!!!! Men får ju lov att se reprisen imorgon...mycket roligare att se såna speciella livekonserter när det sänds. Man känner hur stort det är när hela världen kollar och hjälper till att skänka pengar.
    vilken tid var reprisen ...?
  • KikiBoo
    alla barn komma komma .. allihopa .. ska äta luuu .. Puma sjunger
    Luu = frukt
    sjunger den på dagis när det är fruktstund
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2010-01-23 09:48:28 följande:
    God morgon flickor! Boo, man kan inte säga god morgon klockan 2, när somnade du igår egentligen? Idag skiner sooooooolen här! Så najs!!
    öhm... runt 20
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2010-01-23 09:49:58 följande:
    Boo: Hope for Haiti måste ju vara den. Den sänds 21-23.05 på MTV idag.
    ok
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2010-01-23 09:55:59 följande:
    Kiwi är den nyttigaste frukten. En kiwi innehåller mycket mer c-vitamin än en apelsin tex, och kärnorna i kiwin innehåller massa antioxidanter som kan skydda mot hemska sjukdommar. Mera kiwi åt folket!
    Right on
    Jag o Vikke kallas oss Kiwi, haha.. Eller jag kallar oss det KiVi .. U get it.. uh uh uh? hahahaha
  • KikiBoo

Vill ni veta hur barn blir till.. Enligt Ville.. Jo ni.. Om man äter massvis med choklad så blir magen stor. Poff! Så flyttar en bebis in

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael