• mona83

All we want for Christmas is Michael

mona83 skrev 2009-11-23 22:59:10 följande:
    Var Hugo nått innenamn 05? Tobias bästa kompis på dagis heter Hugo.Menar typ som 06 då var det väldigt många Leah, hade lugnat ner sig till 07 men enstaka leah föds då med.07 var det Liams år....
    Okej har fötts ganska många Tilda under 06-08....
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-23 23:09:00 följande:
    Vet en Hugo som gick på öppis med Ville... Är väl ganska, eller var ganska inne..Leah har jag inte hört.. I think.. Liam är skitvanligt.. Tror inte mina barn har så vanliga innenamn...
    Här föddes det massor av flickor som fick namnet Leah spec 06. Enstaka 07.
    Liam däremot, det exploderade och varannan kille av årsmodell 07 heter det typ .

Tobias är verkligen inget vanligt namn att döpa sina barn till nu förtiden. Hans andranman är heller inte så vanligt idag tror jag inte, Bengt.

Leah fick sitt namn för att jag verkligen fastnade för det namnet när ett par på föräldragruppen på mvc döpte sin flicka när jag väntade/fått Tobias.
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-23 23:10:05 följande:
    Tilda, Tindra, Alva,Wilma, Lova ...
    Dom namnen är jätte vanliga idag.
    Nån av dom ni funderar på?
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-23 23:18:56 följande:
    Din Leah är den första jag hört om Liam, William, Kevin..
    Då är kanske Leah ovanligt i resten av Sverige

En kusin till mina barn heter Liam, 07a. ovanligt va!?
    Liams lilla syster heter Tilda...
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-23 23:21:05 följande:
    Godnatt mina damer
    God natt

Bara jag kvar?
  • mona83
    Brooke skrev 2009-11-23 23:29:37 följande:
     nej jag är kvar men ska nog snart gå å sova. Det har blivit så sent för mig varje natt.. måste upp tidigt så jag kan duscha i morgon och sen åka in till stan runt 10:35
    Jag borde oxå lägga mig, måste upp halv 7 i morron Lämna nya prover....
  • mona83

Var till verkstaden idag och frågade vad det ungefär kommer gå på att fixa bilen....
    Han kunde inte säga nått om läkaget, vet inte vart det sitter.
    Men det andra kommer gå på runt 8000 kr att fixa, iaf på en verkstad

Ska snacka lite med brorsan på msn sen, han kunde kanske använda sina kontakter och fixa det om jag fixade reservdelarna.....

• mona83
    Bevabus skrev 2009-11-24 11:23:02 följande:
    oh Elvis
    Gick en Elvis film idag igen på Tcm, nån westernliknande film....
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-11-24 12:59:23 följande:
    Usch jag är så orolig för min kanin Han ser så deprimerad ut, är uttråkad och så börjar han bli gammal...bara ligger på samma ställe hela dagarna..Han är ju innekanin så har var visserligen såhär förra vintern också när han inte fick komma ut något, men jag hatar det..Han är ju inte så ung längre som sagt, men jag hade inte räknat med att han skulle bli såhär förrän om åtminstone 2 år.Jag tänker be syrran ta honom till vetrinären (det brukar vara hon som tar hand om det) så de får kolla att han är frisk iaf.Jag har såna skuldkänslor för att vi tvingar honom att bo i en tråkig lägenhet. Han har ju inget liv här. Man försöker underhålla honom men han bara glor...
    Släpp ut han på golvet, där har mina ninisar hoppat...

Gjort massa krumelur hopp, recat på vardagsrums mattan osv...

Tyvarr bajsade Leah ner min för nått år sen så det är svårt för Svante att vara ute och hoppa, måste ta mig i kragen och köpa en ny snart.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael