Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

mona83 skrev 2010-02-03 21:55:43 följande:
    jag kollar på tv. Snart djurpoliserna på Animal planet
    Här blir det också djur! Fast öhh...vampyrer
    Sing for the moment
  • Bevabus
    mona83 skrev 2010-02-03 21:57:24 följande:
    True Blood?
    jajamen
    mona83 skrev 2010-02-03 21:58:10 följande:
    Fått nått svar på det där mailet du skickade dom om True Blood?
    aa det ska sändas den 3:e mars klockan 22 jag blandade ihop månaderna lite, hade varit puckad nog att skriva true blood på den 3:e februari
    Sing for the moment
  • Bevabus
    mona83 skrev 2010-02-03 22:02:56 följande:
    Ah.. ja men det är lätt att ta fel på månaderna. När man är arbetslös eller ja är hemma överhuvudtaget så är det lätt att man tappar tidsuppfattningen lite
    Jo det blir ju så
    Jag tittade faktiskt precis i min kalender och blev lite deppig. Det enda jag har planerat den här veckan är en danslektion imorgon. Sen är det ingenting, verkligen INGENTING! Jag ska försöka träffa en vän men det får vi se hur det blir med, det blir väl inställt som allt annat i mitt liv det här året
    Sing for the moment
  • Bevabus
    mona83 skrev 2010-02-03 22:07:48 följande:
    Men va, hur tusan kan man låta det gå så långt när ens hund fått skabb så hunden tappar precis all päls och sen bara släpper den och skiter i den :-OJag satt och grinade som en tok i söndags för att jag inte visste hur jag skulle kunna ta Svante till vet. Sen vart det ju inte bättre av att dom ställen jag snackade med typ kallade mig för djurplågare när jag sa att jag inte hade nån bil och kunde åka hur som helst Dom sa inte det rakt ut utan bara pratade om att han plågades ungefär som att jag var helt dum i huvudet och inte fattade det. Om jag inte brytt mig då hade jag inte ens ringt...
    Nej man fattar verkligen inte...
    Sing for the moment
  • Bevabus

Go morn morn! Det är seeeegt att ta sig upp klockan 10:30 när man inte kunnat sova förrän runt 03. Men kan väl bara bli lättare
    Nu står det pasta på spisen och jag ska snart ut i snöstormen (som är ännu värre än igår) och köpa gympaskor!

Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-02-04 10:52:20 följande:
    God morgon. Hej. Hallå.Vaknat hela natten av migränen. det är fan kris när man har så ont att man vaknar av skiten stup i kvarten. Steg upp vid 10, fortfarande skit skit skit. Hatar när den ska hålla i sig så länge. Så nu har jag precis skickat storebrors pappa till apoteket så snart kommer han med medicin. Jag trodde jag hade en dos kvar i skåpet men när jag tog fram den i morse var den tom. Snart får jag må bra. Snart..
    blä va surt :/
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-02-04 10:58:30 följande:
    Ja, jag känner mig så ynklig idag. Så deppig o nära till gråten.

Och jag har träningsvärk...på ENA sidan av ryggen :S haha hur lyckas man få det att bli så?
    Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael