Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Ogabinne skrev 2010-02-04 16:03:27 följande:
    Woah! Jag hatar cirque de soleil. Jag får allvarliga störningar när jag kollar på dom.  
    Dom är bäst ju jag vill vara med i deras föreställningar!! Ryser av harmoni och fascination när jag ser dem
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-02-04 16:09:45 följande:
    Jaha det var ellenklippet som jag misstänkte. Öppnade inte länken. Såg dom på ellen igår. O jag står fast vid att dom är inte mänskliga. Hahaha! Man kan inte springa runt sitt eget huvud och vara mänsklig på samma gång. Spritt omöjligt.
    Springa runt sitt eget huvud, hahahahahahahahaha!!! Det låter verkligen helt sjukt!!!!!!
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-02-04 16:10:45 följande:
    Nej. Jag ryser av äckelkänslor. Jag tycker dom är äckliga.
    Men det här numret då? det är inte så mycket att dem springer runt sina egna huvuden  det är lite andra grejer

">

Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-02-04 16:40:25 följande:
    Roliga unge.Jag: Vet du vad du är?Storebror: Nej?Jag: Du är sötast i världen.Storebror: Vet du vad du är då?Jag: Bäst?Storebror: Nej du är tusen bäst och glad och vit och superlycklig.Var fan kom vit från?
    hahaha så du är både blixtsnygg och vit jag vet tyvärr inte riktigt hur du ska tolka det
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-02-04 16:59:01 följande:
    O nu fick jag 2 minuters ryggkli av storebror, o jag behövde inte ens tjata eller muta! Vad har hänt med mitt barn?
    Det är inte de där drogerna du hade i kvällsmaten förut som har kickat igång?
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-02-04 17:09:02 följande:
    Va? Hur fan visste du det? Va? Vad sa du? Står du bakom mig? Vem var det? Shit, jag måste sticka, det står tusentals pygmeer utanför fönstret och skriker på kinesiska. O nu landade det fjorton ufon på mitt takfönster. Shit. Jag sticker innan min hand äter upp mig. Seriöst, mina fötter har fått ben!!
    Ogabinne, jag tänker säga detta lugnt och tydligt så att du förstår mig ordentligt. Det är ingenting du behöver vara orolig över, så bara ta det lugnt och andas

DU BEHÖVER LÄKARVÅRD KVINNA!!!!!!
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-02-04 17:16:06 följande:
    Käften för fan, dom kan höra dig! Kryp under bordet och ramsa "Ingen ser dig, ingen hör dig, ingen ser dig, ingen hör dig" sjuhundrafemton gånger. Det är enda sättet att bli av med dom.
    Nu ser hon saker också...oh my....

Nu ringer jag soc...familjelivs enda läkemedel mot galna morsor
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-02-04 17:23:44 följande:
    Jag har barrikaderat alla fönster och dörrar med pansarglas och stängt in mig i det osynliga skyddsrummet. "ingen ser mig, ingen hör mig, ingen ser mig, ingen hör mig...."
    Du är så normal
    Sing for the moment
  • Bevabus

Vilka har falukorvar i näsan?? Jag, Ogabinne och........? Brooke? Kiki? Mona?

Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-02-04 18:05:26 följande:
    Varför vill ingen leka med mig?
    Du heter ju Ögonbryn. Det säger väl allt?
    Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael