• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-11-30 23:56:08 följande:
    eller hur! detsamma med midsommar...det är verkligen inte lika stor grej där som här i sverige
    Nej det är lite skumt... fast å andra sidan har de högtider vi inte firar. Som Thanks giving tex. Jag har än idag inte en aning om va de e för något. Var tacksam för det du har o ät mycket mat. Eller?
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-11-30 23:55:09 följande:
    Uuuuh... ghunter, you turn me OFF!!
    Han är så jävla bra
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-11-30 23:57:35 följande:
    Nej det är lite skumt... fast å andra sidan har de högtider vi inte firar. Som Thanks giving tex. Jag har än idag inte en aning om va de e för något. Var tacksam för det du har o ät mycket mat. Eller?
    Låter som en bra högtid
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-30 23:56:43 följande:
    Hans tänder är jättevassa! Men han använder dem aldrig :S....
    Han kankse väntar på rätt tillfälle..
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-11-30 23:58:48 följande:
    Låter som en bra högtid
    Det tycker jag också. Tycker vi kan införa en sådan... Behöver ju inte härmapa namnet så de förstår att vi härmat. Thank god its monday. Thank god its tuesday. Thank god its wednesday. Ja, du fattar.
  • Bevabus

aa det var för bara några dagar sedan
    Enligt Hayley Hasselhoff är kalkon överskattat hahaha

Ogabinne skrev 2009-11-30 23:57:35 följande:
  • Bevabus

ja han säger ju inte mycket om dagarna, är väl för upptagen med att planera...

BooBoo skrev 2009-12-01 00:00:10 följande:
    Han kankse väntar på rätt tillfälle..
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-12-01 00:00:29 följande:
    Det tycker jag också. Tycker vi kan införa en sådan... Behöver ju inte härmapa namnet så de förstår att vi härmat. Thank god its monday. Thank god its tuesday. Thank god its wednesday. Ja, du fattar.
    Thank god we  have .. we have... we have.. moose
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-01 00:03:26 följande:
    Peter Stormare är så rolig i Armageddon
    haha! He sure is
    Fan va länge sen jag såg den.. Så sorlig.. Animal crackers (elle hur de nu stavas) ... ooooooow
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael