• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Bevabus

men BooBoo...du kan ju inte sätta barnen ensamma framför en film sådär, det är väl inge nyttigt? Frisk luft och spring i benen ska de väl ha?????

BooBoo skrev 2009-11-30 23:24:43 följande:
    En bit mörk choklad till kaffet.. Sen kommer mannen hem på lunch. Full rulle på toan. Barnen sätter man framför film.. DÅ har man fått sin dagliga motion..
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-11-30 23:25:09 följande:
    Ja, det var jättegott. Med några droppar citron i. Prova. Snälla!
    Jag kommer bara hosta moln.. pissgula moln..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-30 23:27:09 följande:
    men BooBoo...du kan ju inte sätta barnen ensamma framför en film sådär, det är väl inge nyttigt? Frisk luft och spring i benen ska de väl ha?????
    Kankse kan sätta dom i bilen.. Fastspända.. Med rutorna nervevade
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-11-30 23:26:48 följande:
    Nej, men under mitt senaste år har jag ätit alldeles för mkt godis och druckit för mkt cola. UNder varje gång jag jobba skift och jobbade dag 6:00-14:20 så gick jag upp tjugo i fem och för att hålla mig vaken efter lunchen tog jag en cola. Det är därför jag har hållit mig borta från cola och godis i 52 dar.. SÅ nu tkr jag vi ska prata om hur jag sköter mitt ätande och liknande..
    Ditt ätande vet jag inget om.. Bara att jag tykcer du äter på fel tidpunkter..
    Men ditt godisätande så har du vart jätteduktig
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-11-30 23:29:11 följande:
    Tyvärr så dricker jag inte kaffe..
    te, mjölk, vatten... what ever
    Det är chokladknullet vi vill åt
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-11-30 23:27:05 följande:
    Samma här, aldrig haft ett hål
    Mer choklad åt folket
    Kankse därför mina barn oxo har så fina tänder. Mörk choklad
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-11-30 23:24:05 följande:
    Måste bara dela med mig av detta underbara samtalet jag hade med min kompis nyss. Ett exempel på hur jävla dålig humor jag har. Eller jag skojar, ett exempel på hur jävla BRA humor jag har. Stackars mina vänner får stå ut med mycket! Jag: haha ja, det är det nyaste du måste ju hänga med lite så du inte blir o-hipp alla S byts ut mot Z-uttalet måzzzzte bara kizzzzzza, kommer zzzzzzzsnart Hon: hahahah missade de i ZZZNART Jag: fan, jag har inte riktigt vant mig.. men jag är på god väg Hon: haha varför ska du byta ut de muppas Jag: nej det är inte jag, det är modebestämmarna som har gjort det. Nu ska alla S bytas ut mot Z och uttalas som Z. Så eftersom alla S byts till Z måste Z byta plats, så nu ska riktiga Z plockas bort helt, så zebra blir ebra ist. Men det gör inte så mycket eftersom det inte är så många ord som innehåller Z skulle man ta bort S helt skulle det bli kaos, men Z är ganska onödig Hon: ja det e sant Jag: jag tycker det var ganska vettigt blir jobbigt i början att ställa om sig bara när man är van vid s och z som de alltid varit Hon: ja faktiskt så då menas det att det ska bli z ist för s i tidningar och allting då eller Jag: ni har ju inga S i namnen.. ja precis alfabetet ska uppdateras typ, det har ju alltid varit samma Hon: Ja det e ju sant jo **** nsenga **** blir det **** nzenga **** då eller Jag: just det, han har ju S med, ja det blir nzenga ist Hon: fan vad skuuuumt Jag: tycker du? jag tycker det är kul med lite förändring Hon: ja jag med men jobbigt när man e van tänk på alla gamla Jag: Ja, dom får nog lite svårt. Men samtidigt, när ska de göra förändringen annars, det kommer ju alltid vara någon som tycker det är jobbigt, men man vänjer ju sig tänk när vänsterregeln blev högerregeln, det var nog många som tyckte det var jobbigt, men nu klagar ingen Hon: ja jo det e ju klart
    Silly silly silly silly YOU
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-11-30 23:29:16 följande:
    Ditt ätande vet jag inget om.. Bara att jag tykcer du äter på fel tidpunkter.. Men ditt godisätande så har du vart jätteduktig
    ja det må jag göra, men min mamma jobbar natt och när hon jobbar flera nätter i rad går hon upp 16:30 och då äter vi sent för hon vill inte äta mat då hon vaknar.
    Och dessutom kan jag inte göra något åt det, kan inte begära att dem ska köpa annan mat till mig så jag kan göra min egen middag till klockan 17, jag blir iaf hungrig runt 20. Är tillexempel hungrig nu men jag tänker inte äta något. Oftast går jag och lägger mej hungrig..

Nu slutar vi diskutera detta..
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael