Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

jag visste väl det

BooBoo skrev 2009-11-23 19:36:05 följande:
    Depp är min ironimentor
  • Bevabus

du kan hitta det på youtube kan leta reda på det åt dig..

BooBoo skrev 2009-11-23 19:36:58 följande:
    Sjunger han oxo.. What the Det blev en del sjön sång i Todd filmen ...
  • Bevabus

kuksugarhöjd hahahaha nu fick du mig att sitta här och skratta högt, högt, högt

BooBoo skrev 2009-11-23 19:38:19 följande:
    Men.. Han är så kort.. Typ.. Kuksugarhöjd.. U know.. Men ja.. Är ni lyckliga så. Go for it
  • Bevabus

så sexig röst hur kan en människa vara SÅ perfekt???????? jag vet inte en enda människa som inte gillar honom!

BooBoo skrev 2009-11-23 19:41:12 följande:
    haha! Han kan då göra allt
  • Bevabus

hahah

BooBoo skrev 2009-11-23 19:42:27 följande:
    det var en mupp som sa så till viktor då han körde färdtjänst. Han skulle köra ett gäng till länsdans. Alla var glada.. Och de flesta korta. Så en brud var lite ful i min mot min man hahaha!!
  • Bevabus

Never heard about it

BooBoo skrev 2009-11-23 19:43:11 följande:
    Jag vill se Absolute beginners med David Bowie
  • Bevabus

Halvlång hår, sjabbiga jeans, sliten t-shirt och rutig skjorta runt midjan...där har du min perfekta johnny

BooBoo skrev 2009-11-23 19:55:10 följande:
    Ja.. Han är fan helt perfekt. En Ken-docka T om full helt perfekt, hihi   .. Ärå! Han är en fin man.. Mkt fin.. Oprah intervjun. Alltså.. Där var han så fin så man fick ont.. Minns att efter jag sett den på tvn så gick jag in på youtube o såg den igen.. Sen kollade jag på bilder frn oprah sida.. Gah
  • Bevabus

åh det är ju bäst när killar ser ut så dom är ju liksom inte snuskiga, det är bara en cool stil

BooBoo skrev 2009-11-23 20:00:57 följande:
    Typ så såg viktor ut när vi träffades   O alla ba.. Vad fan ser du hos honom... Värsta slusken.. Men det är så jag vill ha dom Nu är han dock lite väl städat.. Men han håller på att spar ut sitt hår nu Om han bara kunde raka av sig sitt tomteskägg, haha!
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael