Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

va gulligt jag var lite rädd för min skugga ibland när jag var liten, kändes som jag blev förföjld ju

BooBoo skrev 2009-11-24 11:37:41 följande:
    Neverland måste ska köpa... OCH Peter Pan film. Ville har börjat intressera sig för sin skugga. Tycker det är spännande att ALLT har en skugga.. Så Peter Pan vore ju den perfekta filmen
  • Bevabus

Usch jag är så orolig för min kanin
    Han ser så deprimerad ut, är uttråkad och så börjar han bli gammal...bara ligger på samma ställe hela dagarna..
    Han är ju innekanin så har var visserligen såhär förra vintern också när han inte fick komma ut något, men jag hatar det..
    Han är ju inte så ung längre som sagt, men jag hade inte räknat med att han skulle bli såhär förrän om åtminstone 2 år.
    Jag tänker be syrran ta honom till vetrinären (det brukar vara hon som tar hand om det) så de får kolla att han är frisk iaf.
    Jag har såna skuldkänslor för att vi tvingar honom att bo i en tråkig lägenhet. Han har ju inget liv här. Man försöker underhålla honom men han bara glor...

• Bevabus

Lika bra varje gång jag ser den

BooBoo skrev 2009-11-24 12:59:52 följande:
    Är Neverland fortfarande lika bra? Var typ 4 år sen jag såg den.. På svt ..
  • Bevabus

Funderar på att plantera gräs faktiskt i små krukor, så han har nåt trevligt att käka
    Han springer inte runt fritt, men buren är öppen på dagarna och så har han en filt utanför som han kan hoppa runt på (han halkar bara runt på golvet annars så han vågar liksom inte gå runt överallt, det är han för feg för)

BooBoo skrev 2009-11-24 13:51:32 följande:
    Kanske är vädret.. Vem är på hugget när det regnar o är grått ute..Skuttar han runt lös i lyan? Köp fejkgräs Hoppas lille kanin mår bra iaf. Att bara är lite nere..
  • Bevabus

yay

BooBoo skrev 2009-11-24 13:52:57 följande:
    Har gjort iordning en deg som jäser. Tekakor till mellis... Fan! Jag fick sånt shoppingsug. Gah! Nu vill jag va rik Jag vill köpa massa leggins o tunikor.. Enda som sitter skönt o bra på mig nu.. SNart kommer det en magbild
  • Bevabus

Praktikplats till v 50 är fixad!! :D
    Ett telesamtal, sen var det klart!

Nu drar jag till körskolan i ett par timmar

• Bevabus

sitter o tittar på "this is it"...inte superbra kvalité men det duger. gud vad jag älskar olagliga filmsidor

• Bevabus

Skriv till mig på msn så skickar jag :D (ni andra kan också göra det såklart om ni vill)

BooBoo skrev 2009-11-24 18:59:55 följande:
    Vilken sida är du inne på? Va va va? Alltså.. Du behöver ju inte svara.. Förstår ju om du vill hålla det för dig själv
  • Bevabus

Aa vi ska göra en praktik hela v.50. Jag ringde en av förskolorna som jag var på arbetsplatsbesök hos för några veckor sedan och chefen kom ihåg mig
    Hon är positiv så det är inte klokt..."JAVISST får du komma! Det går kanoooonbra! Jättekul! " hahaha

BooBoo skrev 2009-11-24 19:00:39 följande:
    Ska du vara på dagis? Hur länge?
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael