All we want for Christmas is Michael
va gulligt
jag var lite rädd för min skugga ibland när jag var liten, kändes som jag blev förföjld ju ![]()
va gulligt
jag var lite rädd för min skugga ibland när jag var liten, kändes som jag blev förföjld ju ![]()
Usch jag är så orolig för min kanin
Han ser så deprimerad ut, är uttråkad och så börjar han bli gammal...bara ligger på samma ställe hela dagarna..
Han är ju innekanin så har var visserligen såhär förra vintern också när han inte fick komma ut något, men jag hatar det..
Han är ju inte så ung längre som sagt, men jag hade inte räknat med att han skulle bli såhär förrän om åtminstone 2 år.
Jag tänker be syrran ta honom till vetrinären (det brukar vara hon som tar hand om det) så de får kolla att han är frisk iaf.
Jag har såna skuldkänslor för att vi tvingar honom att bo i en tråkig lägenhet. Han har ju inget liv här. Man försöker underhålla honom men han bara glor...
Lika bra varje gång jag ser den ![]()
Funderar på att plantera gräs faktiskt i små krukor, så han har nåt trevligt att käka
Han springer inte runt fritt, men buren är öppen på dagarna och så har han en filt utanför som han kan hoppa runt på (han halkar bara runt på golvet annars
så han vågar liksom inte gå runt överallt, det är han för feg för)
yay ![]()
Praktikplats till v 50 är fixad!! :D
Ett telesamtal, sen var det klart!
Nu drar jag till körskolan i ett par timmar
sitter o tittar på "this is it"...inte superbra kvalité men det duger. gud vad jag älskar olagliga filmsidor
åh nu kommer thriller
Skriv till mig på msn så skickar jag :D (ni andra kan också göra det såklart om ni vill)
Aa
vi ska göra en praktik hela v.50. Jag ringde en av förskolorna som jag var på arbetsplatsbesök hos för några veckor sedan och chefen kom ihåg mig
Hon är positiv så det är inte klokt..."JAVISST får du komma! Det går kanoooonbra! Jättekul!
" hahaha