Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

usch usch usch va obehagligt, undrar vad det är som utlöser sånt...

BooBoo skrev 2009-11-23 21:25:15 följande:
    Då hoppas jag att du slipper uppleva det.. En gång slumrade jag till.. Hör och ser mobilen ringa.. Ligger där o lyser o blinkar. Men jag kan inte ta mig nånstans. Ligger där som en jävla sten o skriker.. GAH!! Var väl kankse ett halvår sist nu som jag var med om detta..
  • Bevabus

Den här gillar jag också med Vanessa
    Hon är jättegullig i del 2 från och med 2:45 hihi
    Det var två år innan hon blev ihop med Johnny

del 1

del 2

• Bevabus

berätta sen vad vår älskade google sa

BooBoo skrev 2009-11-23 21:34:21 följande:
    Tror jag msye googla de nu
  • Bevabus

Ja där ser man, jag tror dock att det finns en medicinsk förklaring på det där men jag kan ju ha fel...vem vet...

BooBoo skrev 2009-11-23 21:41:38 följande:
    Googlade på Maran...Mara kallades åtminstone förr en känsla av kvävning, beklämning eller tryckande tyngd över bröstet, som uppkommer i sömnen.I Norden tänkte man sig maran i form av en kvinna som smyger sig in i sovrummet på natten, genom nyckelhålet eller minsta lilla springa, och sedan sätter sig grensle över den sovandes bröst (att "ridas av maran")
  • Bevabus

nope inte jag.

Brooke skrev 2009-11-23 21:44:37 följande:
    jag antar att du har röstat?? någon mer som har?
  • Bevabus

jävlar va surt

mona83 skrev 2009-11-23 21:46:16 följande:
    I morron är det bara att ta vägen förbi verkastaden efter sjukan. Bromsarna bak gick sönder på besiktningen
  • Bevabus

Det blir att sova nu. Jag var jättetrött för några timmar sedan, men nu satt jag uppe längre än jag tänkt...ska se alla johnny depp filmer jag har förutom sweeney todd, är inte på humör för den ikväll.
    Nighty night

• Bevabus

Johnny Depp ligger i sängen och kallar på mig....I gotta go

BooBoo skrev 2009-11-23 21:51:03 följande:
    nej don't go..
  • Bevabus

Morron. Skulle sova till 11 tänkte jag, men vaknade för en timme sen av syrran och hennes pojkvän som satt och skrattade jättehögt till TV:n...*suck*
    Så nu mosar jag i mig grillchips och juice haha
    Ska äta en nyttigare frukost lite senare...

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael