Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

den är så jäkla bra..

Brooke skrev 2009-11-24 19:08:50 följande:
    BooBoo - har du sett Hook? Med Robin Williams?
  • Bevabus

Vi ska ha fler veckors praktik nästa termin men jag hade velat ha längre ändå haha...askul att vara på förskola ju!
    Det finns en liten kille på det här stället som bara är 1½ år. Han kan ju inte prata än men kan gå. Så han går bara runt och ler emot en stooooort leende, världens mysigaste haha! Jag har god lust att kidnappa hem honom

BooBoo skrev 2009-11-24 19:11:01 följande:
    Jaha inte längre... ?Kul med en glad liten förskolärare
  • Bevabus

jaaa jag får göra det, han är väldigt kramig av sig också så haha. Han hänger gärna med lärarna istället för att leka med de andra

BooBoo skrev 2009-11-24 19:15:10 följande:
    Ow! Söt! Du får kidnappa han på dagis .. Sätta dig i soffan med han o bara goooooosa
  • Bevabus

jag gillar inte hans filmer tyvärr

mona83 skrev 2009-11-24 19:18:43 följande:
    Gick en Elvis film idag igen på Tcm, nån westernliknande film....
  • Bevabus

jag ligger i lä! :O 4061 bilder

BooBoo skrev 2009-11-24 19:19:28 följande:
    Jaiks! Inte långt kvar förns jag laddat upp 10000 bilder i bdb .. my my my..
  • Bevabus

vart kollar jag det?

BooBoo skrev 2009-11-24 19:24:08 följande:
    HUr länge har du haft bdb?Själv har man laddat upp sen -05 .. Så det blir ju en del bilder.. Men nu har jag inte haft ork eller lust på att jäkla bra tag..
  • Bevabus

näe asfåniga haha

BooBoo skrev 2009-11-24 19:24:56 följande:
    Oh come on.. Dom är ju grymma
  • Bevabus

vad är det för film?

BooBoo skrev 2009-11-24 19:27:34 följande:
    Fick veta att Vikkes morbror vart med o gjort filmen Metropolia (?)  Den verkar grymt cool. Iaf de man sett i trailern.
  • Bevabus

Det gjorde han inte han ville bli en känd skådespelare men fick bara en massa skitmanus som hans manager sa att han borde göra så att folk kunde ge honom större roller senare. Men han fick det aldrig och till slut så gav Elvis upp.

BooBoo skrev 2009-11-24 19:47:22 följande:
    Haha.. Jaaaa... They sure are. Förstår varför han inte tyckte om att göra dom , haha!
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael