Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2009-12-06 12:06:07 följande:
    Det är han som är homo! Här är när han skådespelar

här är hans youtube, tyvärr så har han inte uppdaterat på 10 månader...men de klipp som fanns var kul

Åååååh I lööööööööv Michael Urie!! Han är störtskön!
  • Ogabinne

Vi har ätit upp reterna av gårdagens kebabrulle, nu ska vi klä på oss o åka på julmarknader. Tjingeling!

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-06 12:45:02 följande:
    Har du sett "webisodes" på youtube? Bakom scenerna med Michael och Becky! Askul! Kan länka om du vill?
    Spar länken till i kväll så har jag något att göra ikväll. Nu måste vi sticka!
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-06 13:00:29 följande:
    Okidoki, skickar båda nu www.youtube.com/results?search_query=ugly+bet...www.youtube.com/results...
    Jag fattar inte... vad är det för något? Det ser ju inte ut som bakom kulisserna, är det sådant som inte hamnat med i serien?
  • Ogabinne

Ingen som såg Bobster alldeles precis? ett gäng barn gjorde Michaels dangerousdans helt otroligt grymt bra! Så söta!!!

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-06 17:57:29 följande:
    vilken kollade du på?
    Först kollade jag den första, den såg ut att vara filmad som vanligt. Andra var lite blandat, bakom kulisserna ihop med lite sånger. Trodde det skulle vara roligare.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-06 19:18:38 följande:
    men typ sånt här de är jätteroliga!

Ja de plingar ju fint iaf.
  • Ogabinne

Tips, Jakten på Lycka börjar på trean om 2 minuter. En jättebra dramafilm med Will Smith. Om nån har tråkigt vill säga... förutom BooBoo då.

• Ogabinne

MOOOOONAAAAAAA

Skicka ett email till office@worldawards.com och be om information. Om så många som möjligt pushar kanske vi kan få ett svar någongång.

• Ogabinne

Ååååh vad jag älskar min son! Jäkla unge! Hela morgonen har jag kämpat med stopp i toan. Jag antog att det var för att han hällt ner för mycket toapapper, men det brukar aldrig bli så här hårt stopp i toan... Jag har grävt med toaborste, hällt hinkar med hett vatten, tryckspolat med duschslangen OCH hällt kaustiksoda i... Fortfarande stopp, dock hade allt papper lyckats komma ner så jag kunde se ner i toan. Något svart stack fram... försökte plocka bort det men det satt fast, kändes som hårdplast. Funderade på om det var något som skulle sitta iiiii toan men åkt fram? Drog lite till och fick loss den. Mojängen man sätter fast ståbrädan på vagnen har ungen spolat ner!!! Den är ju skitstor!!

Men men, I did it, IGEN! Vem behöver en karl i huset? En bra kvinna reder sig själv.

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael