All we want for Christmas is Michael
här är hans youtube, tyvärr så har han inte uppdaterat på 10 månader...men de klipp som fanns var kul
Vi har ätit upp reterna av gårdagens kebabrulle, nu ska vi klä på oss o åka på julmarknader. Tjingeling!
Ingen som såg Bobster alldeles precis? ett gäng barn gjorde Michaels dangerousdans helt otroligt grymt bra! Så söta!!!
Tips, Jakten på Lycka börjar på trean om 2 minuter. En jättebra dramafilm med Will Smith.
Om nån har tråkigt vill säga... förutom BooBoo då.
MOOOOONAAAAAAA
Skicka ett email till office@worldawards.com och be om information. Om så många som möjligt pushar kanske vi kan få ett svar någongång.
Ååååh vad jag älskar min son! Jäkla unge! Hela morgonen har jag kämpat med stopp i toan. Jag antog att det var för att han hällt ner för mycket toapapper, men det brukar aldrig bli så här hårt stopp i toan... Jag har grävt med toaborste, hällt hinkar med hett vatten, tryckspolat med duschslangen OCH hällt kaustiksoda i... Fortfarande stopp, dock hade allt papper lyckats komma ner så jag kunde se ner i toan. Något svart stack fram... försökte plocka bort det men det satt fast, kändes som hårdplast. Funderade på om det var något som skulle sitta iiiii toan men åkt fram? Drog lite till och fick loss den. Mojängen man sätter fast ståbrädan på vagnen har ungen spolat ner!!!
Den är ju skitstor!!
Men men, I did it, IGEN! Vem behöver en karl i huset? En bra kvinna reder sig själv.