All we want for Christmas is Michael
Mona! Kommer du in på tributesidan??
Mona! Kommer du in på tributesidan??
Nu kom jag in...inget nytt...
Sandra: Enligt lag så är det företagets skyldighet att se till så att paketet levereras till dig. Antikskiten kan inte säga till dig att de har postat boken och den har kommit bort, det är deras skyldighet att leverera boken till dig. Om något försvinner på posten så är det deras skyldighet att skicka en ny eller återbetala pengarna till dig. Som företagare får man skylla sig själv om man skickar något som vanligt brev utan att rekomendera paketet eller skicka det som paket med spårbart kollinummer. Så om dom fortsätter vägra dig dina pengar tillbaka, skicka ett mail till dom med den informationen och kräv pengarna tillbaka, annars kommer du anmäla dom till polis eller konsumentverket.
Jag sitter och dagdrömmer mig bort, kollar bilder från hyreshuset min mamma har planer på att köpa... då kommer vi få ena lägenheten... o den är så fin... o perfekt... o jag vet var möblerna ska stå, hur det ska se ut, allt har jag planerat.
Precis så man INTE ska göra eftersom det inte är något säkert ännu, hon har bara funderat, o jag har redan flyttat in ungefär... så får man världens besvikelse när det inte blir av.. men jag kaaaan inte låta bli!