• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Bevabus

laddar sidan hela tiden för att försöka få fram honom men får bara Telia eller Aladdin reklamerna

BooBoo skrev 2009-12-04 20:02:31 följande:
    Längst upp på FL sidan så är det ju olika reklamer.. En fönster reklam av nå slag.. Blond kille. Visst är han söt?
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-04 20:05:58 följande:
    Ska se om jag hittar honom på youtube Det är han som spelar Lill-klippen...eller hur det nu stavas..
    " target="_blank">

Han är i mitten av de som sjunger på bild 1! Åhh!! Nu hittade jag hela Ronjafilmen. Måste kollas. Vi har den bara på VHS
    Haha! Jag sa till Viktor nu.. Är det Körberg som spelar Lill-klippen? Han ba, ja men det sa jag ju sist.. Jag lyssnar inte
    Men vad häftigt..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

haha

BooBoo skrev 2009-12-04 20:09:34 följande:
    Haha! Jag sa till Viktor nu.. Är det Körberg som spelar Lill-klippen? Han ba, ja men det sa jag ju sist.. Jag lyssnar inte Men vad häftigt..
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-04 20:07:04 följande:
    laddar sidan hela tiden för att försöka få fram honom men får bara Telia eller Aladdin reklamerna
    Plötsligt händer det nog
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-04 20:05:58 följande:
    Ska se om jag hittar honom på youtube Det är han som spelar Lill-klippen...eller hur det nu stavas..
    " target="_blank">

Han är i mitten av de som sjunger på bild 1! Åhh!! Nu hittade jag hela Ronjafilmen. Måste kollas. Vi har den bara på VHS
    Jamen.. Nu när du säger de så ser man ju att det är Tommy boy..  Jag tyckte bara den kisen såg så rolig o trevlig ut
  • Bevabus

jag var kär i lill-klippen när jag var liten blev väldigt förvånad när jag insåg att det var Tommy haha...honom hade jag ju bara sett som gubbe!

BooBoo skrev 2009-12-04 20:13:25 följande:
    Jamen.. Nu när du säger de så ser man ju att det är Tommy boy..  Jag tyckte bara den kisen såg så rolig o trevlig ut
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-04 20:14:13 följande:
    jag var kär i lill-klippen när jag var liten blev väldigt förvånad när jag insåg att det var Tommy haha...honom hade jag ju bara sett som gubbe!
    Men ooooow
    Är det inte lill klimpen.. Eller är de klippen? .. {#lang_emotions_undecided}
    Nåväl.. Jag alla har vi vart unga o vackra
  • Bevabus

Kolla på 02:20

Haha aa det var på den gamla goda tiden som man var det...nu är vi så gamla och skrynkliga....BooBoo skrev 2009-12-04 20:16:21 följande:

Men ooooow Är det inte lill klimpen.. Eller är de klippen? .. Nåväl.. Jag alla har vi vart unga o vackra
  • Bevabus

pff no way

BooBoo skrev 2009-12-04 20:17:45 följande:
    Tittar alla på Idol elleeeeer?
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael