• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-04 20:19:20 följande:
    pff no way
    Coooooooling där
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

Nu kommer  Tommy o  hälsar på Ronja i skogen.. Vacker utsikt här, säger han

• Bevabus

Meh! Du är mycket längre före mig! Orättvist! Nu varnar Mattis henne från vilvittror, grådvärgar och borkarövare!

Jag ahr ett dataspel med Ronja...synd att vi tappat bort installationskoden...det var ett jättekul spel!

BooBoo skrev 2009-12-04 20:21:19 följande:
    Nu kommer  Tommy o  hälsar på Ronja i skogen.. Vacker utsikt här, säger han
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-04 20:19:05 följande:
    Kolla på 02:20
    " target="_blank">

Haha aa det var på den gamla goda tiden som man var det...nu är vi så gamla och skrynkliga....BooBoo skrev 2009-12-04 20:16:21 följande:
    Men titta.. KLIPPEN
    Alltså,,, jag har kollat in rollistan SÅ många gånger.. Att jag inte haja till..
    Nu när jag kommer se Ronja kommer jag inte se Klippen utan Tommy.. Damn u
  • Bevabus

Det måste vara asirriterande för Allan Edwall att gå runt med ryggen böjd sådär hela filmen

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-04 20:23:47 följande:
    Meh! Du är mycket längre före mig! Orättvist! Nu varnar Mattis henne från vilvittror, grådvärgar och borkarövare! Jag ahr ett dataspel med Ronja...synd att vi tappat bort installationskoden...det var ett jättekul spel!
    Yepp yepp
    Ronja är fan en lång  film.. Typ 2 tim..

HA! Ronja spel!
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-04 20:24:25 följande:
    Det måste vara asirriterande för Allan Edwall att gå runt med ryggen böjd sådär hela filmen
    Det har jag oxo tänkt på..

Fan va dmkt roller han gjort.. Astrid roller. Han är fan överallt
    Han är cool!
  • Bevabus

"Om det skulle någon ogärningsman för att tas med Lovis så får jag nog hålla min hand över ogärningsmannen!" - Skalle-Per

• Bevabus

Så grym! Önskar att han levde så jag kunde skicka brev till honom och överösa honom med beröm

BooBoo skrev 2009-12-04 20:26:36 följande:
    Det har jag oxo tänkt på..Fan va dmkt roller han gjort.. Astrid roller. Han är fan överallt Han är cool!
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-04 20:28:03 följande:
    Så grym! Önskar att han levde så jag kunde skicka brev till honom och överösa honom med beröm
    oooooh!! du vet.. du vet.. då han sitter i en soffa.. fotölj.. u know..  o sjunger visor.. u know.. do u?

men .. du kan skriva till han på fejjan
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael