Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

mona83 skrev 2009-11-22 22:36:12 följande:
    Alltså det här kan ändå inte vara musik videon till Can you feel it? För varför skulle man lägga in en massa ljud som förstör låten :-/
    " target="_blank">

Det där är videon
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-11-22 22:39:43 följande:
    Du får säga åt Ville att posa för dig =) FÖr dina knasiga kompisar vill se hans snygga pyjamas :P
    Haha! Eller så tar jag kort på pyjamasen när han inte har den på sig
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-11-22 22:40:59 följande:
    vilken video snackar du om? Leave me alone eller?
    Yepp!
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-11-22 22:44:58 följande:
    Jo men den har jag nog sett, var tvungen att fundera lite
    Jag tror du sett den.. Det har nog alla gjort
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-11-22 22:45:27 följande:
    okej.. Men BooBoo vad tycker du jag ska göra med antik butiken? Jag har skickat TVÅ mejl till dem att jag vill ha mina pengar tillbaka men tydligen så kommer jag inte få dem eftersom dem har inte hört av sig eller nått. Funderar starkt på att skriva till aftonbladet.. Känner mej lurad har väntat mer än 4 månader
    Haha! Måste Ville vara med på kort

Lite Swift i videon va?

Vi som brukar få svar snabbt när vi skrivit o klagat... Det finns ingen annan mailadress till dom då? Telenr?
    USch vad surt...
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-11-22 22:45:49 följande:
    No way, you´re kiding :-/
    No way José
    Det där är den videon jag alltid sett från de jag var liten.. Den videon som spelades på MTV .. Kan inte minnas att jag sett en annan version..
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-11-22 22:50:59 följande:
    Men videon är ju skit knäpp. Allstå jag säger inget om speciall effekterna men varför i hela Jesus namn har dom lagt dit dom där ljuden för? Man var ju en aningens knäpp på det. Låten är ju faktiskt bra, men många ggr tar dopm där ljuden över musiken :-/
    Som tur är så är så låter ju inte låten på skivan så
    Jag har aldrig stört mig på ljudeffekterna. Har aldrig tänk på de om jag ska va ärlig
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-11-22 22:56:55 följande:
    Jag vet inte vem Jonathan Swift är.. Jag avskyr att ringa folk.. Och nej dem har ingen annan mailadress
    Ja men jag tänkte på Gullivers resor som han gjort.. Har du sett den?

Hatar oxo att ringa..
    Hur länge sen var det du skrev till dom nu? O du skrev till rätt adress?
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-11-22 22:57:48 följande:
    Nej och det är jag glad över . Kanske jag som är känslig, skadad sen jag var ihop med killen innan barnens pappa. Han var en sk ljudbög. Dög inte med vad som helst där inte. Vi hade en bil för 2500 medans ljudet i bilen var värt 10.000. Kan ju säga att dom där pioneer ljudbögarna inte hade mkt att sätta emot. Dom stod och blängde när vi kom
    Men MJ var ju en jäkel på att göra videosar oxo
    Ösch! Haha! Stackars....  Inte bra för öronen. Kan ju få tinitus..
    Alltså jag fattar inte hur alla dessa coola människor kan sitta o poppa så HÖG musik i bilen..
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-11-22 23:05:20 följande:
    Ja det var han verkligen, det kan jag inte säga nått om Så sexig i alla oxå Haha jag är allt annat än cool när jag poppar när bilen är barnfri. Men musiken blir så mkt bättre när den är hög. Sen så vill jag att alla i hela Nyköping ska veta att jag lyssnar på mannen med den sexigaste sångrösten som funnits. sen hur bra han var oxå då
    Jo men jag lyssnar oxo HÖGT i bilen. MEd eller utan ungar
    Men de som åker förbi här tex på helgerna. Dom spelar så högt så det hörs ända in hit. Fönsterrutorna skallrar till. Jag skämtar INTE...
    Ay ay ay
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael