Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2009-11-23 13:23:31 följande:
    Oj så pass! :O
    Så sotare är nog mkt softare... Softare jobbtider oxo.. kanske.. Inga sena kvällar iaf.. Förhoppningsvis.. Äh! Jag vet inte
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-23 13:28:46 följande:
    Jomen det låter ju rätt bra för honom nu känner ju jag inte honom, men utifrån det du berättat så tror jag han skulle passa som sotare!
    Jo! Han är ju alltid ute o pular.. Klättra o har sig. Apman! Han får testa på o se om det är nåt för han.. han har testat en del i sitt liv..
    Slaktat får på island, plockat äpplen i holland, kört färdtjänst, skolbuss, brödbil, pluggade ett tag till körkoslärare, kört sopbil, kört festivalbuss, en gång körde han Digiloogänget, testat på taxikörning .....
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-11-23 13:29:27 följande:
    Ja jag letar och söker, men hittar inga jobb. jag har gjort det men nu har jag varit så inne i körkortsplugget att jag inte har gjort det..
    Vad söker du för jobb då? Söker du "allt" eller håller du dig bara till det du har utbildning för?
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-23 16:49:43 följande:
    Ska titta på Ladder 49 nu, har ni sett den? Den är GRYMT bra!
    Uppfriska mitt minne nu
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-11-23 14:06:34 följande:
    Jag söker inte allt, jag kan t.ex. inte jobba inom vården eller hemtjänsten. Jag sökte nyss jobb på SF bio så får se om det går för sig, funderar på om man ska gå dit i morgon om det är så att min mage mår bättre i morgon.. Jag hoppas på det, och jag ska även gå till arbetsförmedlingen..
    Näh men det finns ju MASSVIS med andra jobb. Allt från lokalvårdare till ... till .. SF bio, haha
  • KikiBoo

Jag har bakat chokladbollar IGEN Villes ser ut som kattbajs, haha!
    Fick besök av en preggovän som ska ha i Jan.
    Kom hem från affärn ganska nydligen. Blir sen middag. Potatis kokar.. Att potatismos ska ta sån tid. Men vill grabben ha fisk, mos o ärtor så ska han få de
    Sen är det godnatt!

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-23 18:13:30 följande:
    Joaquin Phoenix och John Travolta. Brandmän. Man får följa Joaquins resa från att han är nykomlingen, gifter sig, får barn, kollegor dör i brandolyckor osv. Tills han själv en dag hamnar i en livsfarlig situation som hotar livet. Asbra film! Har du inte sett den så MÅSTE du göra det!!!
    Känner igen handligen och filmnanmet som fan. Kollade trailern på youtube. Men det ringer inget..
    Sen kom jag på att jag såg när skådisarna var hos oprah o snackade om filmen
    Så nä, jag har inte sett den...
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-23 18:58:13 följande:
    Messmör hahahahaha ooh...jag vill också ligga i samma säng som johnny depp, jävla tjej i filmen...dumma henne...
    Vem är bruden? Lik mig? hahaha!
    Är filmen bra.. Filmen då Depp har het hatt på sig?
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-23 19:03:54 följande:
    Aa när han har hatten på Tjejen ser ut som en fransyska, vågigt hår, väldigt mörkt. Den utspelar sig på 30-talet, en riktig händelse om en bankrånare. Inte hans allra bästa film, men ändå värd att se
    Yeah I know the handlig Verklighetsbaserad va?
    Deppen lär ju va riktigt het om han har hamnat på 30 talet :)
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael