Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Åh fy fan, nu har jag beställt två nattlinnen som jag är jättenöjd med....men jag skulle sovit för länge sen...
    Måste upp vid 10:30 imorgon. God natt

• Bevabus

jag lär nog göra det....hoppas jag

här kan du se alla 6 avsnitt
    www1.nrk.no/nett-tv/klipp/285193

BooBoo skrev 2009-11-27 07:48:55 följande:
    Jag vill oxo se ju! Aldrig hört talas om men det låter bra Yepp.. Det där ska du gå igenom. And u are gonna love it
  • Bevabus

vet inte hur man gör :/ jag har swedbank...skriver man bara in en kod som står på kortet då?

BooBoo skrev 2009-11-27 07:58:38 följande:
    Ja det gjorde jag. Kan du inte betala med ditt kort?
  • Bevabus

hur pallar du att gå igenom det igen? är det för att det är värt det?

BooBoo skrev 2009-11-27 07:56:52 följande:
    Ja man vill ju dö När ungen inte vill komma ut. KOM UT DÅ!
  • Bevabus

Det låter ungefär som jag föreställt mig men jag vet inte om jag föreställt mig smärtan rätt...
    Jag försöker alltid att tänka på det som den värsta dödsångesten i världen, men det är svårt att komma på ;)
    Några av mina vänner som har barn trodde att de skulle dö av smärtan för de hade föreställt sig det allra värsta, så när de väl kom in på förlossningen så vart de positivt överasskade att det inte gjorde så ont trots allt haha bara för att de har tänkt sig något ännu värre

BooBoo skrev 2009-11-27 11:06:15 följande:
    Det är så sjukt. När man ligger där o har så ont så ont så vill man ALDRIG mer föda.. Men.. Efter kanske 3-4 månader så blir man sugen på en till. Som nu ser jag verkligen framemot att ligga där o ha ont. Riktigt ont. Tänker att denna gång ska jag göra si o så.. Tänka på de o de.. Men de blir ju aldrig som man tänkt sig Med Ville så sa jag inte ett knyst. Jag bara låg där o tog värkarna. Inge smärtstillande. Jag var van med min mensvärk som var från helvete. Bm hade aldrig vart med om nån som var så lugn..Men Puma var det andra bullar. Där var det värkar from hell. Jag var en tornado i sängen. Sniffade massa lustgas o blev hög o illamående, haha!
  • Bevabus

Jag har VISA så det här borde funka!
    Ska genast beställa de där sakerna jag inte kunde fixa inatt! YAY!

Ogabinne skrev 2009-11-27 11:14:58 följande:
    Bevvan: Du måste ha ett Visakort eller Mastercard för att kunna betala med kortet på internet, har du det?
  • Bevabus

det funkade inte på en sida där jag skulle beställa ett linne ska pröva mj-boxen nu. ska det funka även på amerikanska sidor?

Ogabinne skrev 2009-11-27 11:17:27 följande:
    Men då så! Då skriver du bara in ditt kortnummer som står på framsidan av kortet, fyller i vilket år och månad kortet är giltligt till på markerad plats, och där det står CVC kod fyller du i de 3 sista siffrorna på baksidan av ditt kort.
  • Bevabus

har haft det en gång när jag var typ 12, kändes som en kniv i magen usch..men man överlevde ju

BooBoo skrev 2009-11-27 11:18:38 följande:
    Har du haft mensvärk from hell så kan du försöka föreställa dig Men det är inte så farligt.. Visst, de finns de som går igenom HELVETE!! tack o lov så har jag sluppit de hitills  *peppar peppar* 
  • Bevabus

låter ähhm...härligt

Ogabinne skrev 2009-11-27 11:20:06 följande:
    Om jag ska förklara hur en värk känns. Föreställ dig en värkskala från 1-10, där 10 är den värsta mensvärken du känt. När en värk kommer så börjar den på noll, stiger upp till 10, fortsätter upp till 100 , avtar ner till 10 och till sist ner till 0 igen. Sen kan du vila om du har tur ett par andetag o sen kör den igång från 0-10-100-10-0 igen. Och så håller det på tills krystvärkarna kommer, vilka gör extremt ont men är en befrielse eftersom kroppen tar över totalt o du bara följer med, skriker och gör som kroppen vill. Sen kommer bebis!
  • Bevabus

När jag ska välja mellan
    "VISA"
    och
    "VISA Electron only"

Vilken tar jag då?
    För på mitt kort står det "Electronic use only"

Ogabinne skrev 2009-11-27 11:34:05 följande:
    Ja det ska funka! Det finns dock Visakort som inte kan betalas med på internet. Säg till om du behöver hjälp så kan jag hjälpa dig!
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael