Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

haha jag är inte så mkt för idol tyvärr
    aa vi är nog de enda vakna just nu! och alla mina partyvänner är ute på krogen...
    L jung skrev 2009-11-28 00:06:37 följande:

har hållt till i idoltråden, eftersom idol varit ikväll...  men egentligen är det väldigt tyst överallt... kanske bara du o jag vaken!! hehe.. eller hur?
  • Bevabus

Jag gillar inte krogen
    L jung skrev 2009-11-28 00:14:48 följande:

Varför gick inte du med ut?
  • Bevabus

Det är jag nöjd med hihi det låter trist, men efter att "hemmafesterna" slutar så är jag liksom nöjd för kvällen. Är inte riktigt den typen som gillar att festa men det hade ju varit betydligt roligare om man hade haft festen hemma hela tiden. Det var så mycket roligare att festa när man var 17 år för då fick ingen gå ut på krogen. Jag gillar hemmafester men inte krogen...
    L jung skrev 2009-11-28 00:21:02 följande:

så du är bara med själva förfesten, och sen sticker dom ut?  Usch, va tråkigt!!Förstår nu att du sitter där och inte vet vad du ska hitta på!
  • Bevabus

Jag trivs bäst hemma ^^ mysiga filmkvällar med varm choklad och en stor filt....
    L jung skrev 2009-11-28 00:27:18 följande:

Jag är ju 50 bast, och har gått igenom flera olika perioder... ibland har jag rännt ute som en tok, ibland är man bara hemma och myser....
  • Bevabus

haha jag vaknade nyss fan pallar inte att städa kaninens bur...vill ta en lååång dusch

BooBoo skrev 2009-11-28 10:29:20 följande:
    Drunk as a skunk Piggna till för snart kommer vi
  • Bevabus

va ska ni göra här?

BooBoo skrev 2009-11-28 10:35:20 följande:
    Sovmorgon imorse...  Uppe efter 9.. Sambon hade bakat scones. Hans specialare Njuter av en kopp kaffe nu..Ska snart åka i väg till v-ås..
  • Bevabus

Fan nu är jag arg på pappa Han VET att jag städar Linus bur på helgerna och att han inte kan ta med dig förrådsnycklarna till halva stan bara för att han ska in i garaget EN gång den dagen!!! Idiot, nu hade jag gjort mig iordning för miljonte gången att städa linus bur och så kommer jag inte ens in i förrådet där alla hans saker står måste vänta en hel timme och kan inte duscha eller göra nåt annat vettigt förräns han är hemma. Kul.

• Bevabus

Blir inge städa bur för mig...
    Lyckades klämma nån nerv i nacken så nu strålar det ända ner i armen och jag kan inte vrida mig till höger :S så jag lyckades byta till mig städningen emot att massera syrrans axlar ett tag haha
    Nu ska jag ta en varm dusch!

• Bevabus

jupp...

Brooke skrev 2009-11-28 13:20:17 följande:
    Vare om den där killen som hade skrivit om Michael??
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael