All we want for Christmas is Michael
haha jag är inte så mkt för idol tyvärr
aa vi är nog de enda vakna just nu! och alla mina partyvänner är ute på krogen...
L jung skrev 2009-11-28 00:06:37 följande:
haha jag är inte så mkt för idol tyvärr
aa vi är nog de enda vakna just nu! och alla mina partyvänner är ute på krogen...
L jung skrev 2009-11-28 00:06:37 följande:
Jag gillar inte krogen
L jung skrev 2009-11-28 00:14:48 följande:
Det är jag nöjd med hihi
det låter trist, men efter att "hemmafesterna" slutar så är jag liksom nöjd för kvällen. Är inte riktigt den typen som gillar att festa
men det hade ju varit betydligt roligare om man hade haft festen hemma hela tiden. Det var så mycket roligare att festa när man var 17 år för då fick ingen gå ut på krogen. Jag gillar hemmafester men inte krogen...
L jung skrev 2009-11-28 00:21:02 följande:
Jag trivs bäst hemma ^^ mysiga filmkvällar med varm choklad och en stor filt....
L jung skrev 2009-11-28 00:27:18 följande:
nu är det sleepytime för mig..god natt
haha jag vaknade nyss
fan pallar inte att städa kaninens bur...vill ta en lååång dusch
va ska ni göra här? ![]()
Fan nu är jag arg på pappa
Han VET att jag städar Linus bur på helgerna och att han inte kan ta med dig förrådsnycklarna till halva stan bara för att han ska in i garaget EN gång den dagen!!! Idiot, nu hade jag gjort mig iordning för miljonte gången att städa linus bur och så kommer jag inte ens in i förrådet där alla hans saker står
måste vänta en hel timme och kan inte duscha eller göra nåt annat vettigt förräns han är hemma. Kul.
Blir inge städa bur för mig...
Lyckades klämma nån nerv i nacken så nu strålar det ända ner i armen och jag kan inte vrida mig till höger :S så jag lyckades byta till mig städningen emot att massera syrrans axlar ett tag
haha
Nu ska jag ta en varm dusch!
jupp...