• mona83

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2009-11-30 22:58:06 följande:
    what's the secret
    I msk kakao och sen typ 3 msk socker

Å så mjölk då
  • mona83

BooBoo den där disney boken du köpte... Hur ser den ut?
    Är framsidan blå med den där Benjamin grejen på framsidan?.... Han som är med på kalles jul och sjunger i slutet....
    kunde inte stava till hans djur

• mona83
    BooBoo skrev 2009-11-30 23:01:13 följande:
    Wow!Jag tar 2 kakako o 2 socker.. tsk
    Jaha, så jag ska inte ta msk?
  • mona83

Men HALLÅ, 1 timme kvar till 1 dec och sidan är inte uppdaterad än :-/

• mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-30 23:04:17 följande:
    Juice o läsk innehåller väl typ lika mycket socker o skit. Och i juice finns frukt, o frukt innehåller väldigt mycket fruktsocker. Men cola innehåller ingen frukt. men i reklamen för Malaco Juicy säger dom att socker är inte en del av naturen, men naturen kan vara en del av det goda. Och det är det som gör det okej att njuta av nya Malaco Juicy. Så om jag droppar några droppar citron i min cola blir min cola en del av naturen, och jag kan njuta hur mycket jag vill.Ni HÖÖÖR ju bara! Ni klarar er inte utan mig. Jag är expert på allt.
    Uh blä, förstör inte colan med citron
  • mona83
    Brooke skrev 2009-11-30 23:07:56 följande:
    jag tror inte dem uppdaterar sidan förrens DEM har 1 dec. och vi ligger 8 timmar före dem.. Det är väl USA dem uppdaterar ifrån..
    Men biljetterna skulle ju börja säljas den 1 dec har jag för mig, så då borde ju sidan uppdateras först... Kan ju inte släppa sidan och biljetter samtidigt ju :-/.
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-30 23:09:06 följande:
    Jooo citron i colan är grejt, OCH colan blir en del av naturen. Vem behöver kostexperter egentligen. Jag är ju grym på detta.
    Men cirtonvatten smakar ju skit, alltså måste citroncola göra det oxå :-/
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-30 23:09:43 följande:
    Nej den är röd.. ska se om jag kan googla fram den
    Ah, vad bra. Då har vi inte den redan.
    Köpte en på en bokrea när tobias var helt nyfödd. Den kostade 9 kr. Disneys jul, den där som går på tv på julafton....
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-30 23:10:28 följande:
    Jag följer receptet på paketet Men ta msk om du vill. Så länge du tycker om de
    Hmm, finns det ett recept på paketet :-/. det har jag nog missat
  • mona83
    Brooke skrev 2009-11-30 23:12:22 följande:
    Joo, men jag tror nog att dem menar deras tid och inte våran tid.. Annars är dem ju tvungna att släppa dem inatt alltså natten till idag, eftersom Kin ligger ju rätt långt fram..
    Det är klart dom inte menar våran tid, men ändå så måste dom ju släppa info innan biljetterna ska släppas. Sidan har legat nere dom sista 2 veckorna :-/. Innan det hände det inte ett dugg heller.
    Men jag fattar inte hur dom kan tyro att man ska våga gå och lägga sig i natt :-/
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael