• mona83

All we want for Christmas is Michael

Brooke skrev 2009-12-01 20:31:26 följande:
    Ja, jag det gjorde det hos mig oxå, tänkte direkt "nu dör Zach och Claire får organ av Zach" Men frågan är hur lång tid det kommer ta innan Hope accepterar det..
    Det kommer anatgligen ta ganska lång tid, frågan är ens om Hope kommer gå med på att donera levern till Claire. hon är ju likosm mitt uppe i sorgen efter att ha förlorat sin lilla son
  • mona83
    Brooke skrev 2009-12-01 20:32:46 följande:
    Ohh visst ja det är ju Hells Kitchen idag.. Vilka är kvar ?? Minns inte vad som hänt :O
    Ska jag vara ärlig har jag bara följt Hell´s kitchen halvhjärtat den här säsongen, suttit klistad här ju
  • mona83
    Brooke skrev 2009-12-01 20:43:45 följande:
    mhm, men jag tror att om Shawn får veta att han är pappa till Claire, för det Claire är ju Shawns och inte philips. Jag hoppas han får reda på det så han kan söka tröst hos Belle och att Mimi blir ett avslutat kapitel tkr inte dem passar..
    Vadå söka tröst hos Belle? Tycker Mimi klarar den biten ganska bra faktikst.
    Tycker Mimi och Shawn är bra mkt sötare ihop än vad Belle och han var. Belle och Philip passar bra ihop på nått vis.

Men okej min moster är inne på spåret att Claire dör, Philip och Belle är gifta ett tag till. Shawn och Mimi är ihop ett tag till. Sen splitras paren och Shawn och Belle blir ihop igen. Så tror hon.
    Men jag hoppas inte att det blir så. Känns som Shawn och Belle haft sin chans och att det är dags att gå vidare. För det gör man ju irl när man gjort slut....
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-01 20:52:14 följande:
    Can I just say something.. INGEN DÖR I DAYS!!
    Hmm, nehej men hur kan då Zach vara hjärndöd?
  • mona83

Damningen är klar nu, gick fort och smidigt. Sugen på att dammsuga nu men känns som det är en aningens försent för det.
    Leah är fortfaranade vaken, hon kommer väl somna lagom tills jag lägger mig :-/. Men jag är glad att hon är i sin säng iaf

• mona83

nej nu går jag och tar en snabb rengörning av toaletten, det hinner jag innan Hell´s börjar....

Och nej, jag är inte ett dugg rastlös

• mona83
    Brooke skrev 2009-12-01 21:44:15 följande:
    kan hon inte sova??
    Ne tydligen inte, hon har börjat sova middag nu sen Tobias började dagis. Vi kliver ju upp 1-1.5 tidigare än förut. Hon har somnat vid 8 dom andra kvällarna trots middagsluren. Men ikväll verkar hon pigg. Men hon kommer att somna om hon får vara ifred
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-12-01 21:44:34 följande:
    jag med...det var värst vad vi alla var redo att gå o lägga oss tidigt ikväll! ska bara äta upp min mat, sen blire att sussa
    Nån gång kommer ju alla dessa sena nätter och tidiga mornar ikapp en
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-12-01 21:54:44 följande:
    såklart så tar pappa en biljon år på sig inne i duschen när jag vill borsta tänderna..
    Så klagar det manliga könet på oss :-/
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael