Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

OCH!! att inte glömma. - Rocka

Inga barn i lägenheten, o vi är enda barnfamiljen i huset. Grannarna spelar alltid skithög musik, det är en sak jag ÄLSKAR med detta huset. Man får lov att leva här.

• Ogabinne

Nähepp, eftersom jag är mol alena i tråden så hoppar jag in i frisersalongen/badrummet och blir vacker. Tjing!

• Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-18 18:02:49 följande:
    tagit sönder min Kamera :'( *gråter*
    Det var ju ondödigt o kasta kameran i golvet Sandra. Vad gjorde du så för?

Du vet, min mamma sa alltid till mig när jag var i mina aggressiva tonår "Snälla nån, du KAN inte bli arg på döda ting!!!"

Ser mig själv i mitt rum vansinnig för att något inte funkade som jag vill... AAAAAHHH!!!! PANG PANG!!! Den funkar iiiinteeeeee!!! Bom Krasch! Jävla satans skitgreeeeeeej!!! SVISH KABOM! AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH!!!!!
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-18 18:51:58 följande:
    Jag tappa den av nån konstig anledning, jag hade ett stadigt grepp om den men tappa den iaf :S Och jag är ingen tonåring jag är vuxen..
    Jag skojade. Och utökade mitt skämt med en historia från min egen tonårstid. Skrev aldrig att du var en tonåring. Du måste lära dig att ta skämt med lite ro Sandra. Lighten up.
  • Ogabinne

Hårfärg i ögonbrynen. Är man galen då?

• Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-18 19:17:54 följande:
    jo jag förstod det, men jag är så jävla arg på mej själv så jag spricker snart.. Skulle vilja ha sönder en tv eller nått. IVll ha lördag morgon istället. Men går inte och lägga sej nu
    Förstår att du blev arg. På din kamera, eller dig själv som tappade den. Inte på mig hoppas jag!

Ja, det finns ögonbrynfärg, men jag vill matcha håret. Tycker det ser så skumt ut med olika färger på hår och ögonbryn. Men ja, det blev bra iaf! Alla slitna fula spretande toppar bortklippta också. NöjdNöjd!
  • Ogabinne

Jag fick ett tips av en frisör en gång, som jag tycker var himla bra. Om man inte vill färga ögonbrynen. Istället för att måla med ögonbrynspenna som oftast inte blir så snyggt. Ögonskugga! Bara att lägga på en fin brun nyans med en mjuk borste.

• Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-18 19:33:56 följande:
    Nej nej naturligtvis inte, jag är arg på både mej själv och på kameran. DÅ tkr jag du go for it...
    aha coolt =)Har du något tips på hur man gör en snygg snelugg? min lugg är så jävla lång så jag vill klippa den lite snett men orka gå till frisören för att toppa håret :S
    Jag har mittbena med ganska stor snedlugg. Jag klipper den själv. Efter massa år med frisörer som inte gav mig det jag ville gav jag upp och fixade själv, och nu blir jag nöjd varje gång.

Jag blöter håret helt, kammar benorna som de ska, tar tag i luggen när den är utkammad och klipper nedifrån och upp snett nedåt med saxen upp till ca strax under öronhöjd.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-18 19:42:50 följande:
    Nädå! Syrran brukar göra så.. Iofs.. Hon är ganksa galen..  O du verkar oxo galen.. Såååå eh.. Tjaaaaa
    Ja jag har inga papper på att jag är frisk.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-18 19:44:26 följande:
    Jag kör påögonbrynspenna. BLir tokbra. Ögonskugga har jag hört att man kan ha, men aldrig testat ..Btw! Vilken kulör färga du håret?
    Mörkblond hette den denna gången. Mitt hår var sönderblekt, med olika nyanser blond efter alla utväxter som färgats om. Med en fet utväxt på typ 10 cm vardera håll. NOT NAJS!!! Nu är jag nöjd. Asnöjd! Detta känns jag. Inte för långt ifrån min naturliga färg heller så utväxten kanske inte blir så extrem nu.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael