Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

Brooke skrev 2009-11-27 11:27:40 följande:
    Jag hade ett helvete när jag var yngre med mina mens smärtor. Jag tog alvedon och dem där, dem hjälpte typ de två första åren. Sen så gick vi till läkaren och då fick jag ett receptbelagt smärtstillade som hette Orudis, men det hjälpte bara i ca ett år. Så då gick vi tillbaka till läkaren och då fick jag p-piller och nu har jag nästan aldrig ont (bara ibland) min mensvärk var ju inte så snäll, jag låg oftast dubbelvikt. Minns när jag gick på högstadiet så hade jag sån kraftig mensvärk att jag fick ringa hem och säga att dem skulle komma och hämta mig, jag kunde knappt gå. Stod dubbelvikt när jag ringde dem.. Det var inte kul
    Innan barnen hade jag likadant. Jag spydde, hade frossa, brände sönder magen med vetekuddar. Jag ville verkligen DÖ. Va så nära att sticka kniven i magen Det var smärta!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-11-27 11:40:12 följande:
    Är det någon som vet varför Moonwalk tillägnades Fred Astaire?
    Vet inte riktigt.. Men jag vet att MJ gillade Astaire som liten. Brukade leka han
    Det finns en bild på MJ o Astaire i boken. Står väl kanske längre fram i boken
    Jag kom inte så långt i mitt läsande igår.. Sambon var så tjatig, haha!
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-11-27 12:57:23 följande:
    Om ni slår på femman så ska dem visa ett klipp från This is it..
    Jamen jippi
  • KikiBoo

Nu ska jag hoppa in i dusch. Hoppas barnen sköter sig under tiden...
    Sen blir det till att göra lite julfint. Om jag hittar på allt joks..

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-27 13:27:13 följande:
    Nu är dom här...hör de prata utanför dörren....och jag sitter tyst som en mus
    hahaha! Men duuuuu det kanske är nån sötnos där
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-27 13:36:12 följande:
    Har ni sett att Fl har skapat en helt ny kategori för SVININFLUENSAN! hahaha
    Nääääääh
  • KikiBoo

Jamen jippi! Jag har ju knappt nåt juligt.. Tre julestjärnor och en sån där adventsstake.. Och inga glödlampor. Bara Villes rum som är fint.
    Jag måste fixa lite julestuff

Ville sitter i fotbad.. Sen middag.. Sen.. Sen.. Nånting..

Imorrn du Bevan kommer hela familjen o hälsar på. Då vill vi ha lussebullar, kaffe o saft

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael