Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

Brooke skrev 2009-11-27 16:08:35 följande:
    Nu har jag fått svar utav Antikgrisarna.. Hej Sandra ! Ursäkta att du ej har fått svar. Vi har haft sjukdom överallt. Jag skall titta på detta i helgen. Självfallet skall du få ersättning för detta. Normalt sett måste det göras en anmälan när gods försvinner, men jag skall se om vi kan ordna upp detta ändå. Skicka ditt kontonr igen. Hälsningar, Tom Så sa dem.. så sa gå in på min internetbank för att ta reda på mittkontnummer..
    Äntligen svara dom
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-27 16:48:10 följande:
    hahaha jävlar jag måste baka Åh va mysigt att börja med pepparkakor och lussebullar snart såg att det finns ischoklad att köpa på ica nu också!
    Ja på söndag ska det bakas. Hoppas jag kan göra egen pepparkaksdeg Tänkte göra ett pepparkakshus oxo. For the first time EVEEER!!
    Och lussebullar ska de bakas.. OCH vörtbröd tänkte jag baka.. Och massa julgodis tänkte jag göra.. Och och..
  • KikiBoo

Vet ni vad jag kom o tänka på? Såklart inte BRITTAN!! och hennes första singel.. Öhm.. Hit me baby.. Oh baby baby.. Eller... Vad den nu heter.. Skit i låten. Det är videon jag vill komma till   Ni vet då hon går i korridoren.. ?
    Och så går vi vidare till videon Bad.. Då MJ o hans gäng går så där "coooolt" framåt.. U know? U know? DO YOU?
    HA! tänkte jag.. Brittan har snott den där walken från MJ tänkte jag

Hajjar ni nåt?

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-27 17:09:47 följande:
    precis när jag inte trodde min dag kunde bli värre så mår jag illa och känner mig magsjuk :S men jag SKA ta mig tusan på födelsedagsmiddag ändå och ha kul, det här måste gå över inom två timmar
    Käka vitlök.. Eller vitpepparkorn.. Ta en kopp grönt te med honung o citron i.. Ha i en skvätt rom om det finns hemma..
    Ät en apelsin.
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-27 17:10:41 följande:
    myyyys ungarna ska vara med då också förstår jag?
    Självklart! Barnen älskar att baka. Dom är alltid med. Ville tjatar om pepparkakor. Han blev nästan ARG på väg hem från dagis för han ville baka NU.
    Säger jag att vi ska baka så är det på stört. Han har ingen lust att vänta.. No no!
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-27 17:12:05 följande:
    vilken kur låter som en ordentlig röra, ska se om vi har nå lök hemma...honung har vi nog inte...och inte rom heller....apelsiner har vi nog..
    Men ha inte i vitpepparkornen i tet Kanske blir äckligt..
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-27 17:11:05 följande:
    i get what you're talking about det är väldigt likt faktiskt!
    Oh goodie!
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-27 17:17:04 följande:
    haha va gulligt du får be Vikke filma, så otroligt kul för barnen att se sen när de blir äldre! Vi har film från när syrran var 1½ och jag 3 år...syrran har finskorna på sig för hon tvärvägrade att vara med å baka annars hahaha Och min pepparkaksdeg är helt vit för jag har haft på så mkt mjöl, man kan inte ens skymta degen... Syrran ropar hela tiden "Titta! Titta!" för hon tror att hon har lyckats trycka ut pepparkakor med en form, men hon bara skrapar några streck på ytan TROTS att mamma visar säkert 10 gånger att man måste trycka HÅRT för att formen ska gå igenom hela degen....
    Haha! Jaaaa! Jag kan ju Vlogga
    Men filma.. Absolut! Jag kan filma så vi inte förstår filmen .. haha! Kidding!
    Jag vill oxo ha filmer på mig som liten..
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-27 17:20:38 följande:
    har ätit en magnum glass idag
    Oh gu va gott
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael