Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2009-11-27 23:40:40 följande:
    nu måste jag läsa, brooke sa nåt på facebook som lät intressant om tråden...alltså va fan, jag har rättat den där meningen ca 5 gr redan...skärmen snurrar...jag är lite full....och ni sooover säkert, suckers
    Drunk as a skunk
    Piggna till för snart kommer vi
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-11-28 10:03:48 följande:
    God morgon tjejer... Fan vad jag är arg... jag är så trött på dessa jäkla hyss som sker här på morgnarna när lillebror är hemma. När han är hos sin pappa gör storebror INGENTING dumt, men så fort lillebror är hemma så gör de hyss... idag har de hämtat en stol till skafferiet o plockat ut mjöl, oboy och pärlsocker som de blandat med cola i stora bunkar o hällt över sig själva o köksbordet. Jag blir så arg, så arg att jag verkligen har lust att SLÅ någon, eller slå sönder något, eller skrika och slänga saker omkring mig. SÅ arg blir jag!!! Så istället slängde jag undarna i badkaret o där vill jag att de ska sitta hela dagen... suck... Hela bord, golv, stolar, köksbänkar o vägg är fulla med detta gojset... Mona: Vad är det med moderatorerna du inte förstår? Alla idiotinlägg som kom in igår plockades ju bort? Fick du någon skit eller?
    haha! Ursäkta om jag skrattar.. Men synen jag fick.. Jeeez!!
    Näh! Självklart är de inte kul när ungarna gör sånna hyss. Trodde bara sånna hyss hände på tv Aldrig hört nå liknande...
    Hoppas ungarna är snälla mot sin mor resten av dan
  • KikiBoo

Sovmorgon imorse...  Uppe efter 9.. Sambon hade bakat scones. Hans specialare
    Njuter av en kopp kaffe nu..
    Ska snart åka i väg till v-ås..

• KikiBoo

Hej!
    Here I am
    Måste läsa ikapp nu...
    Har vart i V-ås all day. Sen förbi Sarah med familj. Sen hem.. Sarah med familj kommer plus en annan vän. Glögg, lussekatter, pepparkakor o varm choklad myser vi till..
    Nu ska folket åka hem. Gu va trött jag är ...

• KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-11-28 11:02:01 följande:
    BooBoo: På TV? Oj, nej, detta är en bagatell mot vad jag utstått de senaste 3 åren... som den gången så jag fick hela rummet, inkl väggar, lister, möbler, textiler, leksaker och barn nedmålade med soya, mjöl, ägg, vatten, mjölk mm... Fick slänga hur mkt som helst och måla om rummet. Eller den gången hela lägenheten var full med fotspår i röd och grön karamellfärg. Eller den gången jag vaknade och var nersminkad i mascara, så också mina barn och mina väggar. Eller den gången de åt ketchupsmörgås i sängen, med 1 del smörgås och 10 delar ketchup. Eller den gången lillebror smetade bajs på hela sängen, sägkläderna, sig själv, väggen. Eller den gången de hade oboykrig i hela lägenheten. Eller den gången de bestämde sig för att klippa sönder sina splitt nya meandi kläder. Eller den gången de bestämde sig för att tejpa hela väggarna o dra loss tejpen så tapeterna åkte med. Eller eller eller... Huga, funderar på att göra som Al Bundy, ge dom en räkning när de blir vuxna.
    ... Shit! Jag är mållös!
    Vilka små monster du har ... Men de kan inte va skoj... Kan inte föreställa mig..
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-28 11:20:12 följande:
    va ska ni göra här?
    Vi var på IKEA.. dels.. Hade ingen aning om att IKEA hade kalas Massa folk och det bjöds på godis o glögg...
    Sen en tripp till erikslund..
    Åkte dels till v.ås för Vikke skulle köpa en tank.. Eller  vad fan de va
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-28 14:42:50 följande:
    nu bär det av till stan för julklappsshopping! kanske träffar på Kiki där, who knows
    booooow! vi sågs inte

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-28 20:25:31 följande:
    nä åh, nu fick jag lust tt se brokeback mountain
    Åh! Den filmen är SÅ jävla bra. Den kan jag se om o om om igen.
    Jag köpte en "killtidning" .. Slitz eller vad de var.. Man fick ju filmen på köpet
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael