Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

Night night!

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

GODMORGON!
    Sovmorgon till 11

Ville är lite suuuuk.. Så set blir ingen julmarknad..
    Men pepparkaksbak blir det

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-29 11:56:29 följande:
    Tycker du som jag så rider vi för då känn, för då känn, för då känner jag mig, jag mig fri Lille häst, lille häst, vilka skutt du tar. Sitter svans, sitter svans, sitter svansen ändå, ändå kvar? Så far o fly o ryk o ränn och bom sicka bom vad det small i den
    hahahahahaha!! Alrighty
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-29 11:57:05 följande:
    KOKOOO blir det! Nej vänta? Det var väl bara fyra bokstäver? Fan, då gissade jag fel. Mitt var ju på sex bokstäver :S
    mocochocoNÖRD!
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-11-29 12:08:39 följande:
    haha jag såg tre böcker med Bamse :P Jag älskade bamse när jag var liten, och pappa läste jämt för mig innan jag skulle sova. Har för mig att den kostade 169 eller något sånt.. =) Skulle vara roligt och ha till de framtida barnen, jag har ju en hel låda med bamsetidningar Funderar faktiskt på att hämta upp dem. Men lådan ligger LÄNGST ner i ett rum.. Står massor med lådor på den lådan.. :(
    Vi har oxo en del bamsetidningar o andra serier från då Viktor var liten. Riktigt gamla. Har en Bamse på LP oxo..
    Ville o Puma brukar sitta o läsa serier på toan när dom vill vara ifred
  • KikiBoo

Hej hopp!

Har vart på stan själv.. Hade velat ha barnen med mig. Det var så juligt o mysigt ute..
    Men jag shoppa lite julestuff.. Hitta en sån ful tomte som jag bara skulle ha
    Jag var inne på en sån där billig affär där dom har allt krimskrams...
    Nu även massa MJ prylar. MJ koppar, MJ tavlor, MJ klockor.. My my..
    Jag var även in på Bokia o köpte Disneys klassiska sagor till barnen

Båda barn sover.. Ska fixa lite käk åt dom snart...
    Sen pepparkaksbak. Tända ett ljus..

Fan! Jag glömde köpa hem glass. Glass är bra när man är sjuk

Viktor sa idag.. Jag vill se Twillight. Äh! Det är väl inget att se sa jag, haha! Bara massa vampyrer o varulvar.. Jamen det är ju COOLT!!
    Så.. Vem vet.. Snart kanske jag sett lite vapyrer o vulvar

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-29 15:09:49 följande:
    haha jooo ni måste se den! Fast man måste verkligen läsa böckerna innan för att förstå allt och tycka att det är sådär FANTASTISKT bra som vi Twilight-fans tycker Jag fastnade ju direkt för filmen. Men min kompis och syrra fattade inte alls poängen med filmen när de såg den och jag tjatade om att de skulle läsa böckerna och sa att "ni KOMMER att älska Twilight, jag lovar". Till slut så läste de första boken och några veckor senare var alla fyra böcker utlästa och kan man tänka sig...de är numera BESATTA!
    Mjo.. Man lär väl läsa the books.. Samma som med sagan om ringen.. Men där läste jag bara Bilbo. Och det var ju bra. FIck jag lite hum om filmerna
    Planen var att läsa bockerna först. Viktor har dom alla.. Men jag orkade verkligen inte...
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-29 15:10:24 följande:
    Mamma och syrran baka lussebullar nere i köket nu.... Åhh va gott med varma, nybakade...ska sno åt mig några sen
    Jävla fubbelibabba
  • KikiBoo

Jag sa till Viktor på skoj att jag köpt en MJ klocka.. Jag ville ju bara ha den där blicken .. Blicken att jag köpt nånting helt onödigt, haha!
    Men han sa bara att Ville kan få en sån i julklpapp... Ehm! Okeeeeej

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael