Jennie1987 skrev 2010-01-14 22:14:05 följande:
Hoppas att du såg rätt och att det är något på gång nu då! :)Ja, jag tror absolut att tabletterna gör mer nytta än skada, jag har ätit dom 1 vecka nu, så får väl se om/när det börjar hända grejer framöver :)Jaha, har du bytt läkare? Jag har inte fått nån hjälp av läkare mer än metformin för vikten, men den har jag lyckats få bukt med på egen hand :) Eftersom jag har sköldskörtelrubbning också, (det hör visst ihop med pco..) så medicineras jag ju för det, men det har jag gjort hela livet eftersom jag föddes utan sköldkörtel. Kroppen är fantastisk, allt hänger ihop! :)Akupunktur funkar säkert! Jag går som sagt på zonterapi, kranios sakral terapi, bioenergiterapi som också ska vara bra för att få bort blockeringar i kroppen och så :)Hoppas det går bra för dig/er!!
Jag har en tid hos min nya läkare nästa vecka, så jag väntar ivrigt=)
Har du några symtom vad gäller sköldkörtelrubbningar? Är det många med pco som även har det? Jag har lämnat många blodprov så jag hoppas att det är kollat på mig...
Det sägs att metformin hjälper väldigt mycket, men jag är inte överviktig så jag får det inte utskrivet...
Jag ska under helgen försöka leta reda på en bra akupunktör i närheten, helst kinesisk sägs det..
Vad är zonterapi? Nålar?