• Tvillingar11

Vitex agnus castus....

Har du använt detta naturläkemedel?
    I dropp- eller tablettform? Hade du PCO-s och vad gjorde den för dig?

• Svar på tråden Vitex agnus castus....
  • PCO20

Hej!
    Japp, jag har provat. Läs min blogg

Hade inte haft äl/egen mens på ÖVER ett år. Pergo funkade inte ens. Provade dropparna i 14 dagar och 14 dagar senare fick jag superömma bröstvårtor och mycket flytningar, 14 dagar senare fick jag mens!

• Tvillingar11
    PCO20 skrev 2009-12-22 00:32:10 följande:
    Hej!Japp, jag har provat. Läs min blogg Hade inte haft äl/egen mens på ÖVER ett år. Pergo funkade inte ens. Provade dropparna i 14 dagar och 14 dagar senare fick jag superömma bröstvårtor och mycket flytningar, 14 dagar senare fick jag mens!
    Vad underbart! jag har köpt tabletter istället då jag inte klarade av smaken av dropparna. Nu inväntar jag BIM - men får jag mens så tar jag uppehåll från allt en månad eftersom det är stängt, då ska jag ge tabletterna en chans.
  • PCO20
    Tvillingar11 skrev 2009-12-22 11:11:49 följande:
    Vad underbart! jag har köpt tabletter istället då jag inte klarade av smaken av dropparna. Nu inväntar jag BIM - men får jag mens så tar jag uppehåll från allt en månad eftersom det är stängt, då ska jag ge tabletterna en chans.
    Ja, jag ska också prova tabletterna Dock så verkar jag inte få någon mens, men det är väl för mycket begärt

Funderar på om jag ska börja ta tabletterna idag/i morgon. Ingen idé att vänta

Sen ska jag i väg till gyn i jan eller feb och kanske börja med pergo igen eller puregon. Spännande! Ett nytt underbart år väntar och det känns som att det kommer bli ett BRA år
  • Jessika82

jag har börjat med dong quai... det ska hjälpa att återställa hormonbalansen i kroppen

• Tvillingar11

Idag börjar jag med tabletterna, det blir min första mensdag. Hoppas hoppas att det leder till en fin ägglossning och att jag blir gravid i januari...

• PCO20
    Tvillingar11 skrev 2009-12-30 22:11:30 följande:
    Är det någon som vet om man ska ta en eller två tabletter varje dag?
    Jag tar en om dagen, men man kanske ska ta två? Vet faktiskt inte?
Svar på tråden Vitex agnus castus....