Inlägg från: Åsa med 3 |Visa alla inlägg
  • Åsa med 3

Pojkar med långt hår!

Åh vilket underbart rufs, och vilken söt pojke. Jag skulle nog inte klippa det, ev. luggen litegrann bara.

Min minsting fick vi lov att börja klippa när han var ca ett halvår tror jag (håret hängde ner i ögonen), ju äldre och rörligare han blev desto svårare var det att klippa på ngt snyggt sätt, så tillslut fick jag plocka fram trimmern...Alla hans små lockar har försvunnit och även färgen har blivit ljusare... Jag saknar Johannes gamla rufs! :(

http://www.familjeliv.se/Hem/asa_med_3/galleri.php?cur_album=Johannes, kolla längst ner på första sidan & sen jämför med kortet högs upp får du se vad jag menar.

Mamma till Mathilda 12år, Anton 8år & Johannes född 080417
  • Åsa med 3
    JuliaåRonjasmammis skrev 2009-11-18 01:44:36 följande:
    Är det bara jag som sparat barnens första söta lockar? Man kan bli sentimental för mindre när man kollar på tottarna (tagna vid ca 1 års ålder)!
    *s* Jo, jag har sparat alla barnens första lockar...hittar kuverten lite då och då när jag städar, öppnar och pillar lite & drömmer mig tillbaka. Min man tycker nog att jag borde kasta det, men det gör jag nog aldrig. Mina första lockar finns också kvar.
    Mamma till Mathilda 12år, Anton 8år & Johannes född 080417
Svar på tråden Pojkar med långt hår!