Svara JA eller NEJ
Nej. Alla andra ska gå ner i arbetstid så att det blir arbetstillfällen till mig.
Har du sagt "det var en gång en snäll människa som sade något med en snäll röst och då tyckte katten att det var gosigt" till en katt någon gång?
Nej. Alla andra ska gå ner i arbetstid så att det blir arbetstillfällen till mig.
Har du sagt "det var en gång en snäll människa som sade något med en snäll röst och då tyckte katten att det var gosigt" till en katt någon gång?
Nja, vissa saker bör jag kanske hålla tyst om inför en del.
Gör du egna hål i skärpet?
Nej. Lagom att min syster har en katt som hon lämnar här när hon är ute i världen, så behöver man inte det ständiga ansvaret för en katt.
Kände du till hur mångsidig Anthony Burgess var?
Nej.
Är du en söt liten miljöpartist?
Nej.
Är du glad att din vän nyligen flyttat till USA så att du har någon att ringa till när du har vänt på dygnet och vill ringa någon 2 på natten?
Antikens: Pyramiderna, ett maosoleum (minns inte vilket, så det innebär väl att jag inte kan det) Babylons hängande trädgårdar, Kolossen på Rhodos, Artemistemplet, Zeusstatyn, i de äldre listorna är Babels murar det sjunde, i yngre hade de hunnit rasa och fyrtornet på Faros togs med i stället.
De nya undeverken: Maccu Pichu, Chizen Izza, Colosseum, Kristusstatyn, Petra, Kinesiska muren, Taj Mahal.
Kan du säga vem Anthony Flew är?
Nej.
Är det skillnad mellan att "preach to the choir" och att "slå in öppna dörrar"?
Nej.
Har du skrivit på Wikipedia någon gång?
Nej.
Använder du villkor i ditt mailprogram, så att exempelvis mail från mamma hamnar i mappen "mamma" direkt?
Nej.
Har du bett din granne att sola i bikini i trädgården så att det ska bli lättare för dig att få mannen att klippa gräset?