Svara JA eller NEJ
Nej.
Är du i vanliga fall helt frisk i ordets smalaste bemärkelse (inga psykiska funktionshinder, ingen närsynthet eller andra synfel, ingen tinnitus eller nedsatt hörsel, inga allergier och inget annat sådant)?
Nej.
Är du i vanliga fall helt frisk i ordets smalaste bemärkelse (inga psykiska funktionshinder, ingen närsynthet eller andra synfel, ingen tinnitus eller nedsatt hörsel, inga allergier och inget annat sådant)?
Nej.
Är det något du anser bör vara lagligt, men som borde vara olagligt om alla hade följt den lagen?
Ja, om jag hade gått ut mer än en sväng till brevlådan.
Tror du att vi kommer att få en regering utan vare sig Socialdemokraterna eller Moderaterna i samband med valet 2030 eller ett tidigare riksdagsval?
Ja, eller om det inte blir det så är det slump och har inte samband med nuvarande väder.
Borde Bevis att Napoleon aldrig har existerat finnas med i alla nybörjarböcker i vetenskapsteori?
Ja, det ska jag nog hyfsat snart.
Skulle du tycka om att skriva en uppföljare till Bevis att Napoleon aldrig har existerat och kalla den Bevis att Jonas Sjöstedt, Stefan Löfven, Åsa Romson, Gustav Fridolin, Jimmie Åkesson, Annie Lööf, Jan Björklund, Göran Hägglund och Fredrik Reinfeldt aldrig har existerat?
Nej.
Har du någonsin skrivit en Facebookstatus och ställt in så att alla vänner utom en eller några få listor kan se den?
Nej, inte vad jag vet.
Delar din hemkommun ut gröna påsar?
Ja igår torsdag.
Nej.
Har du eller har du haft ett lösenord bestående av två ord som inte alls hör ihop, som "orangutangchoklad" eller "sockerhesekiel" någonstans?