Inlägg från: saragustafsson88 |Visa alla inlägg
  • saragustafsson88

öppen 2cm. hur lång tid kan de ta innan värkar sätts igång??

hej! jag väntar mitt andra barn som är beräknat på söndag. idag va jag hos bm o jag är öppen 2cm. någon mer som är öppen?? hur lång tid kan de ta från 2cm tills man får värkar?? jag o min son har varit ute o gått en långpromenad så jag hoppas att de gör någon nytta!! :)

• Svar på tråden öppen 2cm. hur lång tid kan de ta innan värkar sätts igång??
  • saragustafsson88

oki jag vet inte hur länge jag har gått med 2cm. men hoppas den vill komma ut idag för ska på ultraljud imorgon o är onödigt att åka på de när den ändå ska ut snart:)

• saragustafsson88

avundsjuk jag bli:) jag var också mogen o mjuk men hon gjorde ingen hinnsvepning! lycka till:)

• saragustafsson88

nu har jag bara tre dagar kvar o varit på ultraljud o bebis väger 2762g så hoppas på de så de inte är mindre för ko0m blod idag på pappret så något är väl på gång.. hade starka sammandragningar igår men dem sent på kvällen:(

• saragustafsson88

jag fick en liten dotter på BF dagen den 22nov. hon kom 19.18 vägde 2860g o är 48cm lång! åkte bara in för en kontroll för hade ramlat i trappan o visade sej att jag va öppen 5cm men hade inga regelbundna värkar så dem spräckte hål o då kom dem riktiga värkarna.. hon fick namnet Linnea:)

Svar på tråden öppen 2cm. hur lång tid kan de ta innan värkar sätts igång??