Inlägg från: Anonym (jag vet) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jag vet)

Jag saknar honom så jag tror jag DÖR

Befinner mig i samma situation som du med den skillnaden att det var jag som gjorde slut. Vi har ett litet barn tillsammans. Jag stod inte ut längre med honom trots att han är nog mitt livs kärlek, och jag är hans. Jag gjorde slut med honom flera gånger förr också men tog tillbaka honom gång på gång för jag älskade honom så! Men denna gången fick jag nog. Har ett par underbara vänner som stöttar mig och på deras initiativ har jag börjat dejta. Det har varit ända sättet att inte bli helt tokig. Nu har jag träffat en underbar kille som är kär i mig. Men jag är inte kär i honom, dock trivs jag i hans sällskap och han uppvaktar mig på ett sätt som ingen gjort förr. Jag vet att det aldrig kommer att bli nåt vettigt med mitt barns pappa hur mycket han än lovar tyvärr. Alla mina vänner råder mig att satsa på den nya. Själv vet jag inte. Mitt hjärta är ju hos den andre killen.

För att slippa tänka på kvällarna så sitter jag och glor på filmer tills jag är dödstrött. Det hjälper för då somnar man på en gång. Prova att dejta för att inte känna sig ensam.

• Anonym (jag vet)

Det finns dejtingsidor. Jag la upp min profil där och så vips. Hade hur många som helst som var intresserade. Jag är bra på sånt och självförtroendet saknas inte. Jag har dock ett annat problem, att mitt ex försöker på alla sätt och vis komma tillbaka. Sms, tlfn, löften mm. Sen måste vi ju träffas för att han ska vara med bebisen. Så det går inte att undvika, och då är jag rädd att jag trillar dit igen. Jag FÅR inte göra det för jag vet att det kommer att sluta med att jag kastar ut honom. Den nya killen är så fantastisk! Fick blommor hemlevererade med bud igår!!! Och ändå så tänker jag på exet. Hur fan får man honom ur huvudet? Har en ganska pragmatisk kompis som frågade mig igår om jag fortfarande ville ha mitt ex efter de där blommorna. Ja, vad svarar man? Jag VET att med den nya kommer jag att få det hur bra som helst.

Svar på tråden Jag saknar honom så jag tror jag DÖR