Jag saknar honom så jag tror jag DÖR
Befinner mig i samma situation som du med den skillnaden att det var jag som gjorde slut. Vi har ett litet barn tillsammans. Jag stod inte ut längre med honom trots att han är nog mitt livs kärlek, och jag är hans. Jag gjorde slut med honom flera gånger förr också men tog tillbaka honom gång på gång för jag älskade honom så! Men denna gången fick jag nog. Har ett par underbara vänner som stöttar mig och på deras initiativ har jag börjat dejta. Det har varit ända sättet att inte bli helt tokig. Nu har jag träffat en underbar kille som är kär i mig. Men jag är inte kär i honom, dock trivs jag i hans sällskap och han uppvaktar mig på ett sätt som ingen gjort förr. Jag vet att det aldrig kommer att bli nåt vettigt med mitt barns pappa hur mycket han än lovar tyvärr. Alla mina vänner råder mig att satsa på den nya. Själv vet jag inte. Mitt hjärta är ju hos den andre killen.
För att slippa tänka på kvällarna så sitter jag och glor på filmer tills jag är dödstrött. Det hjälper för då somnar man på en gång. Prova att dejta för att inte känna sig ensam.