Push-up för D-kupa?
Den butik jag handlar i har massor av push-up bh:s i strl D problemet för mig är att utbudet, både push-up och andra, är litet när man som jag bara är 65 runt om
*suck*
Den butik jag handlar i har massor av push-up bh:s i strl D problemet för mig är att utbudet, både push-up och andra, är litet när man som jag bara är 65 runt om
*suck*
Du kan i alla fall handla i vanliga klädbutiker (inte för att det gör problemet med push-up mindre)
Varje gång jag handlar bh så kostar det mellan 500-700 eftersom det bara finns 65D i enstaka specialunderklädesbutiker.
Who? Ingen butik jag hört talas om i min stad
Var finns den butiken?
Synd, det är lite väl långt att åka
Forfarande för långt.
Det finns väl runt 7 specialbutiker för underkläder i min stad och EN, en enda ynka butik tar in bh:s i 65D.
Twillfit försökte övertyga mig om att deras 70-bh:ar är väldigt små, eh knappast.
(twillfit ärinte räknad som specialbutik)
Nu vet jag inte vad du har för storlek runt om men du kan knappast jämföra effekten av att pusha upp en 65D med tex 90D.
Det gör jag dagligen. Du sätter alltså likhetstecken mellan push-up och bystfacinering *skrattar*
Du kanske skäms för dina bröst men jag gör det inte så varför skulle jag vilja göra dem mindre. Gud gav mig denna storlek och den är helt okej enligt mig.
En push-up gör inte bysten större men den håller den på plats mycket bättre än andra bh:s och man slipper ha tröjor som går ända upp till hakan för att slippa visa bh:n
Anonym (boobie) skrev 2009-11-19 19:19:58 följande:
Som jag beskrev så sitter de bh:na bäst, enligt mig.
Jag känner inget behov av att klä mig som en nunna eller förminska min kropp.
Du verkar inte särskilt gammal du heller eftersom du saknar läsförståelse. Jag har skrivit att jag ett ställe som jag handlar på, det innebär dock inte att jag inte kan vara nyfiken på andra ställen.
Den enda som framstår som en småbrud är du. Själv är jag en framgångsrik kvinna i mina bästa år, varkens tacke vare eller på grund av mina bröst.
Intressant är dock att du tycker d är gigantiskt, måste vara jobbigt att ha den kroppsuppfattningen om sig själv.
Anonym (boobie) skrev 2009-11-19 21:44:14 följande:
Jaha.
Som du själv skriver så är det mindre bröst om man har 65 än 95 och den andra tjejen menade att hennes 65D var gigantiska och behövde förminskas. I den storleken är de inte jättestora utan ganska normala så varför behovet av att förminska dem?
Primadonna gör underbara bh:s