• Anonym

Push-up för D-kupa?

Seriöst, det finns fler push-ups i storlek a-c och de som finns i d är oftast skitfula!
    Det är väl vi med lite större byst som behöver pusha upp dem?!
    Men självklart ska de finnas i mindre storlekar med, min poäng är, VARFÖR finns de bara i mindre storlekar? De borde finnas i alla storlekar?

Sedan så bör jag kanske tillägga att jag tycker att push-ups är grymt mycket skönare än andra BH modeller jag testat!

• Svar på tråden Push-up för D-kupa?
  • Clobberella

Handla på Change, de har de flesta storlekar.

• Anonym (65:a)

Den butik jag handlar i har massor av push-up bh:s i strl D problemet för mig är att utbudet, både push-up och andra, är litet när man som jag bara är 65 runt om

*suck*

• Anonym

Det finns även på  H&M, men få och skitfula.
    Poängen är att de större storlekarna oftast är fulare och varför ska man behöva jaga butiker med större storlekar bara för man har en lite större byst (75 D)?
    Och dessutom Push-up modellen som borde vara för de som behöver pushas upp lite?

• Anonym
    Anonym (65:a) skrev 2009-11-19 18:42:18 följande:
    Den butik jag handlar i har massor av push-up bh:s i strl D problemet för mig är att utbudet, både push-up och andra, är litet när man som jag bara är 65 runt om*suck*
    min exakta poäng, utbudet suger!
  • Clobberella

Den butik jag handlar i har massor av push-up bh:s i strl D problemet för mig är att utbudet, både push-up och andra, är litet när man som jag bara är 65 runt om *suck*
    Igen: Change. De har 65 D.
  • linjes

Jag har D och jag behöver verkligen inte pusha upp dom för då sitter dom uppe i halsen typ

Men nog finns det push up i Dkupa lite överallt

Du kan i alla fall handla i vanliga klädbutiker (inte för att det gör problemet med push-up mindre)

Varje gång jag handlar bh så kostar det mellan 500-700 eftersom det bara finns 65D i enstaka specialunderklädesbutiker.

• ImNotBuiltToBreak

www.evasunderklader.se/bh/push-up/push-up-bh-f-kupa/

Här är en riktigt fin tycker jag, har den här själv fast i C-kupa. Men dom har en ganska stor variation på storlekar och utseende på den här sidan, kan vara lite större summor, men grymt bra kvalitet på deras BH;ar.

Who? Ingen butik jag hört talas om i min stad

Clobberella skrev 2009-11-19 18:47:41 följande:
    Igen: Change. De har 65 D.
  • Diora

japp håller med de innan, change är den bästa butiken, har 60/65 G (naturligt)och där kan man köpa bh:ar som sitter perfekt för allt mellan 150-500 kr.Tidigare har jag varit tvungen ( ja tvungen, det är helt uteslutet att gå utan bh med den tyngden) att handla bhar från 600 kr och uppåt. jag vet att change har 50 % rabatt på allt också just nu, köpte en underbar vit spets bh för198:- idag! :)

Svar på tråden Push-up för D-kupa?