Inlägg från: Clobberella |Visa alla inlägg
  • Clobberella

Push-up för D-kupa?

Handla på Change, de har de flesta storlekar.

• Clobberella

Anonym (65:a) skrev 2009-11-19 18:42:18 följande:

Den butik jag handlar i har massor av push-up bh:s i strl D problemet för mig är att utbudet, både push-up och andra, är litet när man som jag bara är 65 runt om *suck*
    Igen: Change. De har 65 D.
  • Clobberella

Anonym (65:a) skrev 2009-11-19 18:50:52 följande:

Who? Ingen butik jag hört talas om i min stad
    Finns i de flesta större städer i alla fall.
    www.change.com/

Bra priser och massor med storlekar!
  • Clobberella

Jag har själv 65 C och undviker i allmänhet push up, mina tuttar är stora nog ändå. Push up har jag bara när jag ska ha en häftig urringning på fest eller så.

• Clobberella
    Pysselgalningen skrev 2009-11-22 16:58:03 följande:
    Jaja, gnäll över att hitta en Push up BH du... Jag har det lite värre jag. Försök hitta en BH jävel runt 60E-F nånting. Rackarns hopplöst må jag säga! Ska pumpa upp dom i 30årskrisen för det var banne mig lättare att hitta en BH när dom va större
    Finns 60 att köpa nånstans? (och då snackar vi med kupa, inte fjortis-BH i AA) Jag får sy in mina 65 ibland, men är glad att jag kan få dem att sitta perfekt med lite enkla förändringar. Axelbanden måste alltid kortas också.
  • Clobberella
    Pysselgalningen skrev 2009-11-24 23:24:33 följande:
    Ja på Change kan dom ha det ibland fick jag veta av en expedit där. Men det var OVANLIGT sa hon. Tror att det är lättare att få tag på i England eller dyl. Dom är mer frikostig med storlekar där!
    Jasså? Jag är överlycklig att change har 65, för det har jag inte hittat i någon "vanlig" butik. De brukar sitta bra efter lite mindre omsömnad.
    Men då ska jag hålla utkik efter 60, det hade ju varit kalas att hitta!
  • Clobberella
    Silverkatten06 skrev 2009-11-25 14:32:21 följande:
    bravissimo.com/products/lingerie&numi... Här har de en hel del i stl 28 (dvs 60) från D-kupa och uppåt...
    Fanns ju inte jättemycket att välja på i 28 D... Ligger mellan C och D, fast C-kupa hade de visst inte. Men beställa via nätet känns inte så kul, besvärligt att behöva skicka tillbaka om det inte passar. Normalt provar jag minst 5 BH:ar vid ett tillfälle och köper den som passar bäst...
Svar på tråden Push-up för D-kupa?