Inlägg från: Anonym (boobie) |Visa alla inlägg
  • Anonym (boobie)

Push-up för D-kupa?

Ska du på allvar pusha up dina 65D??? vadan denna bystfacinering? Jag har samma storlek och push up skulle vara sjukt obekvämt tycker jag.
    Minimizer är ju SÅÅ mycket snyggare!

• Anonym (boobie)

Anonym (65:a) skrev 2009-11-19 19:31:17 följande:

Det gör jag dagligen. Du sätter alltså likhetstecken mellan push-up och bystfacinering *skrattar* Du kanske skäms för dina bröst men jag gör det inte så varför skulle jag vilja göra dem mindre. Gud gav mig denna storlek och den är helt okej enligt mig. En push-up gör inte bysten större men den håller den på plats mycket bättre än andra bh:s och man slipper ha tröjor som går ända upp till hakan för att slippa visa bh:n Anonym (boobie) skrev 2009-11-19 19:19:58 följande:
    Varför i hela världen skulle jag skämmas över mina bröst? De är ju grymma! Att jag däremot klär mig lite mer classy än vulgo är väl kanske en smaksak? :D

Och vad skulle push-up annars bero på än bystfacination? Du vet skillnad på facination och fixering eller? Notera att jag skrev facination. ;)
  • Anonym (boobie)

hoppla! stava fel ju. :) fascination och fixering. :) så där ja!

• Anonym (boobie)

Anonym (65:a) skrev 2009-11-19 21:22:22 följande:

Som jag beskrev så sitter de bh:na bäst, enligt mig. Jag känner inget behov av att klä mig som en nunna eller förminska min kropp.
    vad är ditt problem? Du har ju fått tips på vart du kan kolla.
    Gissar att du inte är speciellt gammal eftersom du inte ens vet själv var man köper BH. Nunna och affärskvinna är inte riktigt samma sak men det lär du ju aldrig få uppleva vare sig det ena eller andra! ;)
    Verkar stämma att småbrudar med gigantiska boobs är blåsta! HAHAAA!
Svar på tråden Push-up för D-kupa?