Inlägg från: Anonym (chris rock) |Visa alla inlägg
  • Anonym (chris rock)

Push-up för D-kupa?

redneck girl skrev 2011-01-29 20:42:18 följande:
    pusch upp till min i /j kupa skulle nog vara fööör mycket tutt , till halsen typ. men som sagt var, det är svårt att hitta snygga bh:ar om man har större tuttar .
    Jag vill bara säga att det är nog långt kvar innan det blir fööör mycket tutt... I alla fall i min värld!
  • Anonym (chris rock)
    redneck girl skrev 2011-01-29 21:44:53 följande:
    låååångt ha ha haha
    Ja, det också!
  • Anonym (chris rock)
    redneck girl skrev 2011-01-29 22:10:41 följande:
    fast trevliga är dom .
    Jaha du känner dom?
  • Anonym (chris rock)
    redneck girl skrev 2011-01-29 22:39:47 följande:
    mina ja ....kanske missuppfittar dig nu;)
    hahaha
  • Anonym (chris rock)
    Marzenie o dziecko skrev 2011-01-30 01:40:00 följande:
    I want to have à kid- kan klämma in mina i d...men de hoppar ut direkt...det är precis på gränsen nästan med E.
    Jag ser det framför mig...
  • Anonym (chris rock)

En av de bästa är en butik i Gamla Stan Gustav Mellbin. Fråga mig inte hur jag vet men man kan säga att jag gärna cashar för damernas skull. Och de ska tydligen både ha ett riktigt bra utbud och mycket proffsiga provare. Verkar som det är många ladies där ute som går omkring med HELT fel storlek. Särskilt de med modell större vilket ligger inom mina jaktmarker...

• Anonym (chris rock)

Jag vill med detta inlägg ge ViVäntar alla mina tummar upp (och en del annat som liknar tummar) som tack. You made my day honey! Gaddam...looking good...

• Anonym (chris rock)

Ni som köper online de större storlekarna funkar det? Jag menar att man måste väl prova egentligen för de är ju olika från kropp till kropp och från märke till märke. KAn ni beställa, prova och sedan skicka tillbaka om det inte passar? Och hur vet man att det verkligen passar (så att man inte bara upprepar samma "fel" som man gjort hittils)?

• Anonym (chris rock)
    Anonym skrev 2011-01-30 10:14:50 följande:
    Fast även småbröstade tjejer vinner ju på att köpa dyrare BH:ar, så jag förstår inte riktigt problemet. De är ju snyggare, mer bekväma och framhäver brösten makalöst mycket bättre. Och har oftast en heeelt annan kvalitet också.

HM:s skit är ju tortyrredskap.
    `Jo, jag har hört det. Men de är billiga och lätta att dra sönder vilket kan passa en del... *damdidamdidam*
  • Anonym (chris rock)
    Anonym (75G) skrev 2011-01-30 11:28:31 följande:
    Jag fick hjälp i butik med att hitta min storlek. Visst kan det skilja lite mellan märken men jag har aldrig köpt en BH som inte passat, det kanske beror på att inte så många märken har den storleken jag behöver och att jag håller mig till ungefär samma modell hela tiden. 
    Kan man lämna tillbaka en BH om man köper den online och den visar sig itne passa? Jag tänkte nämligen överraska någon och ja, om det nu visar sig att det är problem med storleken så undrar jag om det går att skicka tillbaka?
  • Anonym (chris rock)
    Anonym (75G) skrev 2011-01-31 08:32:56 följande:
    Ja, både på Change och Timarco kan man byta en BH om storleken inte passar.
    Jag frågar eftersom bh är väl också underkläder och man brukar inte få lämna tillbaka underkläder. Jättebra då vet jag! Tack!
Svar på tråden Push-up för D-kupa?