• Casp

Råd om Active Parenting?

Är det någon som kan rekommendera en bok om Active Parenting? jag skulle vilja veta mera om detta. Kanske kan ni som använder detta förhållningssätt till att uppfostra era barn kan ge mig lite tips och råd? Skulle verkligen uppskatta det.

• Svar på tråden Råd om Active Parenting?
  • Casp

Hej
    tack för ditt svar. Jag har varit inne på hemsidan redan, men tack för tipset. Jag vill dock fördjupa mig lite till. Fick du kanske en bok på kursen som du kan rekomendera?

• Casp

Hej och tack för tipsen nu har jag att leta fram. Det ska bli intressant.
    Får jag fråga en personlig fråga? Hur kom du i kontakt med Aktivt föräldraskap? Vad var det som gjorde att du tog kontakt?

• Casp

vad intressant! Jag har nu beställt två böcker och jag väntar dem vilken dag som helst. Det ska bli så spännande! Tack för dina inputs. Nu ska jag se vad jag kommer att få ut av böckerna...

• Casp

Hej Vittra,
    jag har beställt följande på AdLibris POPKIN, MICHAEL :ACTIVE PARENTING TODAYS och POPKIN, MICHAEL :DOC POPS 52 WEEKS OF ACTIVE PARENTING. Båda är på engelska men det är kanske inga problem? Jag bör få dem när som helst, jag springer till postlådan nu varje dag.
    Jag hoppas att det hjälper dig med...

• Casp

Jo jag kan försöka att återberätta så gott jag kan. Höres snart !

Svar på tråden Råd om Active Parenting?