Gastric by pass opererad och gravid
Jag lägger till den nya tråden då jag hoppas på ett plus snart.... :P
Jag lägger till den nya tråden då jag hoppas på ett plus snart.... :P
En fråga, ni som är hyffsat nyopererade, typ 1 eller 2 år sedan. Går ni på spec mödravården eller vanlig MVC?
Lilla Lillan skrev 2009-12-02 09:34:31 följande:
Tyvärr blev det inget på första försöket. :P Mensen kom här om dagen, det hade jag dock inte väntat mig heller.
MelvinMeja; Din mage är supersnygg!
Jag är gravid! Plockade ut spiralen för 2 månader sedan och är redan på smällen! :O
MEN jag vet inte om det är i v 5 eller v 9. Hade mens i början av december och blödde lite blod/slem den 20e och 21a, om det var en nidblödning är jag i v 9 och om det var en mens så är jag i v 5. :P
Ska ringa MVC i morgon, de hade ingen tfn tid idag.
Tack för alla gratulationer! Jag ska på inskrivningssamtal på tisdag och träffa läkaren på torsdag. De blev uppenbarligen lite smått stressade över att jag är GBP opererad, har haft typ 2 diabetes och hade högt blodtryck tidigare. Vi får se hur lång tid det tar innan de skickar mig till spec mödravården Vilket inte är ett problem för mig alls.
Hade ni andra problem med lågt blodsocker i början av er graviditet och ingen matlust. En väldigt dålig kombo för övrigt. :(
Ni som är typ i v 30 och mer, hur mycket har ni gått upp? Ni som fött, hur mycket gick ni upp allt som allt?
Jag var på inskrivning i går på MVC, i morgon ska jag träffa läkaren. Sedan får vi se om jag blir kvar på MVC eller får gå på Spec Mödravården. Hon trodde att det var spec mödravården som gällde. Inte pg min operation i sig utan pga att jag har haft diabetes. I vilket fall kommer jag göra en glukosbelastning rätt omgående också.
BF är iallafall 6:e september. :D