• MrsNash

Småbarnsföräldrar i Halmstad, del 15

Här pratar vi vidare och försöker få till lite lekdejter då och då!

• Svar på tråden Småbarnsföräldrar i Halmstad, del 15
  • Palomis

Tjoho! Först på plats!

• MrsNash

Snabbt jobbat Lina!!
    Hur har det gått med sovandet för lilltjejerna?!

• Palomis

MrsNash: Håller forfarande tummarna att bebis håller sig på sin plats!

Elvira fick sin svinvaccination i onsdags och har haft feber hela helgen... Så det blir vab för A idag. Det borde ge med sig idag, men hon var fortfarande varm inatt.

• Palomis

Nä, inatt gick det åt h-e med sömnen. Paloma fick ett av sina berömda idiot-skrik-anfall och väckte Elvira som inte somnade om på tre timmar eftersom hon mådde lite dåligt. Så idag är det jag som mår dåligt. Typ zombiedåligt...

• Palomis

Så på order från maken blir det nog till att möblera om sängarna i eftermiddag.

Så där, nu är jag nog klar med skrivandet

• sydney

jag har med hittat hit.

MrsNash: men då är det ju nära nu. inga nya värkar?

Palomis: tråkigt att Elvira blivit sjuk, borde ju ge med sig ganska fort.

Vi skulle fått sprutan på jobbet men nu blir det inte så längre.
    Är det någon som vet när vi "vanliga vuxna" får vaccineras?

• Palomis

Sydney: För oss under 40 finns det vaccin from torsdag denna veckan sa de på jobbet idag. Vi får gå på arbetstid så jag funderar på att göra det på torsdag. Sen tar väl vaccinet slut igen på fredag som vanligt...

• sydney

ok, då är det snart dags. jag har fått uvi igen och tar just nu antibiotika, så jag bör nog vänta till nästa vecka. Får väl inte ha någon infektion i kroppen när man vaccineras.

• Akrobaten

Hej hopp!

Sydney: Nej du ska inte ha ngn infektion i kroppen när du vacc, trist!

Mrs Nash: Hoppas du är på fl nu...en annan har ju halva tiden kvar, så trist alltså.

Andra gången vill man ju bara ha bebisen, det är lixom inte lika spännande med grav som förra . Men jag får nog ta några magbilder ändå, kul att jämföra med om inte annat.

Palomis: Synd att det inte verkar funka att ha tjejerna ihop på natten, skönt med ett lekrum ju.

`´`´~ Theodor 060722 ~`´`´ Syskon med BF 100430
  • Baboon

Hej

Nu har jag också hittat hit.

Mrs Nash: Hoppas att bebisen kommer snart och att den ligger rätt.

Svar på tråden Småbarnsföräldrar i Halmstad, del 15