• Pajsarn

    Erfarenheter av dhgate.com????

    Nån som handlat därefrån och kan uttala sig om det är en bra sida eller ej?! Priserna är ju otroliga!

  • Svar på tråden Erfarenheter av dhgate.com????
  • matttiasg

    har nyss beställt 2 jackor stl. xl men på ordern står det inte vilken storlek jag beställt är detta normalt `?

  • Pajsarn
    Fjällräven skrev 2010-01-10 22:47:20 följande:
    Är också sugen på att beställa en Peakjacka därifrån, hur är dom i storleken?
    Svårt att säga men hellre små än stora. Min sambo brukar pendla mellan M och L och L blev perfekt åt honom.
  • Pajsarn
    dahlinarn skrev 2010-01-09 01:57:53 följande:
    Hej! Ni som har beställt där ifrån, när och hur får man säga vilken färg och storlek man vill ha på kläder? Fattar noll! :)
    Har för mig att när man tryckte att man skulle beställa en viss vara fanns det  rad där man kunde fylla i färg och strl själv, prova dig fram
  • Roxter
    matttiasg skrev 2010-01-11 17:58:09 följande:
    har nyss beställt 2 jackor stl. xl men på ordern står det inte vilken storlek jag beställt är detta normalt `?
    När jag går in och klickar på min order så står det med röda bokstäver "comments" och sedan vad jag skrev in som fritext vid beställningen (färg och storlek).
  • Fjällräven
    Pajsarn skrev 2010-01-11 18:14:27 följande:
    Svårt att säga men hellre små än stora. Min sambo brukar pendla mellan M och L och L blev perfekt åt honom.
    tack! tänkte nog att dom nog skulle vara lite små..Då vet jag
  • matttiasg

    det står att mitt paket är shipped, men när ska man trycka på complete order ? är det nån som vet nått om säljarna den ena är adetrade och den andra är maketclub ?

  • Roxter

    Complete order är väl sen när du fått varan? Jag har kikat lite på adetrade, reagerade eftersom jag kände igen namnet de har nämligen en egen hemsida. Tyckte inte att den sidan såg helt reko ut kommer jag ihåg men de har ju onekligen riktigt bra betyg!

  • smadelene
    Roxter skrev 2010-01-09 12:01:12 följande:
    Har hört att man åker på att betala tull om man beställer från utanför EU, nån som hört liknande? Har kollat runt lite på såna här sidor och den här verkar onekligen intressant! Vill gärna höra från fler som handlat där.
    Inte säkert att man får betala tull, men risken finns. man kan be kineserna skriva gift på paketet så är chansen större att det går igenom utan tullavgift...... Jag har beställt massor av saker ifrån dhgate och aldrig blivit lurad! visserligen är ju det mesta fake men jävligt bra kvalité på sakerna för det priset.... köper ju hellre en fake peak jacka för 600, en en skit jacka här i sverige för det dubbla.
  • smadelene
    matttiasg skrev 2010-01-12 16:47:27 följande:
    det står att mitt paket är shipped, men när ska man trycka på complete order ? är det nån som vet nått om säljarna den ena är adetrade och den andra är maketclub ?
    complete order ska du trycka på när du fått hem varan och du typ godkänner affären på complete order...... skulle tro att det finns nått slags säkerhets system så dhgate håller på pengarna tills du godkänt och då får kinesen pengarna. finns också en sida som heter www.ioffer.com snarlika.....
Svar på tråden Erfarenheter av dhgate.com????